Коротко / УКРАЇНА
Екіпаж «Фаїни» напав на піратів
Члени екіпажу захопленого сомалійськими піратами українського судна «Фаїна» зробили спробу підняти бунт. Про це повідомив представник піратів, підкресливши, що проти моряків буде застосовано заходи покарання. «Деякі члени екіпажу зробили спробу напасти на двох наших людей. Це був непродуманий вчинок, здатний викликати серйозне покарання», — сказав представник піратів, передає ІТАР-ТАРС. Нагадаємо, пірати захопили українське судно «Фаїна» 25 вересня. На його борту перебуває різне озброєння, в тому числі танки Т-72, зенітні установки, боєприпаси. Екіпаж складається з 17 українців, двох росіян і латиша. За словами одного з місцевих старійшин, суму викупу між бандитами та судновласником уже обговорено — вона становить 3,5 мільйона доларів.
Бізнес залежить від найманих працівників
Не дбаючи про соціальну відповідальність свого бізнесу, роботодавці самі можуть постраждати від кризи. Так вважають експерти Інституту ім. Горшеніна. Як зазначив його директор Кость Бондаренко, нині багато говориться про кризу і те, як вона безпосередньо вдарить по громадянах, проте мало замислюємося над тим, що буде, коли тисячі людей опиняться на вулиці. «Представникам бізнесу треба наповнити новим змістом поняття «соціальна відповідальність бізнесу». Якщо раніше йшлося про створення різних соціальних умов чи пакетів для робітників та благодійність, то сьогодня слід подбати про те, щоб не допустити розгулу криміналізації чи надмірної радикалізації у суспільстві, які також пізніше можуть вдарити по самих роботодавцях», — застеріг К. Бондаренко. За словами представника роботодавців Василя Надраги, на превеликий жаль, економічна криза в Україні поглиблюється: якщо влітку безробітних було півмільйона, то нині вже — півтора, констатував він. «Ми, як сторона соціального діалогу і суб’єкт Генеральної угоди, не зможемо вийти із кризи, не з’ясувавши, що повинні зробити ще дві сторони соціального діалогу — держава в особі уряду та робітники, інтереси яких представляють профспілки», — сказав В. Надрага. На думку експертів, лише 18% своїх проблем роботодавці можуть вирішити шляхом звільнення робочої сили, решта — 82% — це комплекс заходів, які впливають на оптимізацію економічного стану підприємства. Тому ситуацію слід розглядати в комплексі.
Студенти «Львівського Ставропігіону» протестують
Незадоволені закриттям одного з унікальних осередків вищої освіти на Галичині приватного університету «Львівський Ставропігіон» (позбавлення ліцензії) студенти навчального закладу вдалися до рішучого кроку — пікетування облдержадміністрації Львівщини. Зранку 8 грудня активісти розмістили у парку поряд держустановою наметове містечко. Незважаючи на різке похолодання у Львові, студенти (переважно дівчата), які вважають, що характер закриття ВНЗ є не що інше, як зухвала провокація, планують ночувати в наметовому міні-містечку. Створено студентський страйком «Львівського ставропігіону» в боротьбі за збереження університету...
Острозька академія змінила маршрут потяга Київ—Варшава
Ректор Національного університету «Острозька академія» професор Ігор Пасічник від імені професорсько-викладацького складу та студентів звернувся з листом до міністра транспорту та зв’язку Йосипа Вінського з проханням відновити рух потяга Київ—Варшава через станцію Рівне. Як зазначається на офіційному сайті університету, таке звернення було зумовлене тим, що в Національному університеті «Острозька академія» працює 50% іноземних професорів з різних континентів світу і, як правило, вони приїздять до міста Рівного, а звідтіля прямують до Острога. Окрім того, Острозьку академію як перший вищий навчальний заклад Східної Європи відвідують щодня іноземні туристи.
«У зв’язку зі зміною руху потяга іноземні гості вимушені знайомитись з Україною, виходячи на станції Сарни, де і вокзал, і прилегла територія, скромно кажучи, не створюють ані найменшого позитивного враження, не кажучи вже про великі незручності, пов’язані з дорогою до міста Рівне», — йдеться у листі. У відповідь Національний університет «Острозька академія» отримав листи від «Укрзалізниці» та «Львівської залізниці», у яких повідомляється, що в новому графіку руху потяга Київ—Варшава в міжнародному сполученні 2008—2009 року, який почне діяти з 14 грудня 2008 року, змінено маршрут прямування через Коростень—Шепетівку—Здолбунів—Ягодин та відновлено зупинку на станції Рівне в обох напрямках, повідомляє Ганна ПАРФІМОВИЧ, «День».
Випуск газети №:
№225, (2008)Рубрика
День України