Перейти до основного вмісту

Коротко / УКРАЇНА

28 травня, 00:00

Найактивніший район столиці — Подільський

За даними Київської міської територіальної виборчої комісії, загальна явка по Києву на дострокових виборах становила 53,39%, повідомляє unian.net. Як зазначили у тервиборчкомі, свою інформацію щодо явки передали всі райони міста, окрім шести дільниць Деснянського району. Однак, на переконання комісії, ці дані майже не вплинуть на загальний показник. За даними тервиборчкому, у Голосіївському районі явка становила 54,69%, у Дарницькому — 52,09%, у Деснянському — 47,36%, Дніпровському — 53,34%, Оболонському — 56,02%, Печерському — 54,71%, Подільському — 58,63%, Святошинському — 53,67%, Солом’янському — 52,38% та Шевченківському — 55,99%.

Допомогли чим змогли

Вранці в неділю у Житомирі було віддане рідним і відправлене до місця поховання тіло останньої людини, яка загинула минулої п’ятниці в жахливій автокатастрофі під Новоград-Волинським. Інші десять забрали ще в суботу. Справами із допомоги родичам в сумних клопотах займався спеціально створений штаб на чолі з головою Житомирської облдержадміністрації Юрієм Забелою. Прибулих людей розміщали в готелі, надавали гаряче харчування, для доставки додому тіл загиблих виділяли труни і мікроавтобуси, покійних одягали, розповів «Дню» заступник губернатора Станіслав Синицький. Оплата здійснювалася з обласного бюджету. Були задіяні профільні управління облдержадміністрації. В обласній лікарні гримували спотворені обличчя тих, кого смерть знайшла на дорозі, їхнім рідним надавалася психологічна допомога, було організоване чергування лікарів на випадок непередбачених ситуацій. За словами С. Синицького, якихось ексцесів не було. Серед жертв аварії семеро жителів Рівненської області і четверо зареєстрованих у Києві. Правоохоронці продовжують розслідування її причин. Наразі невідомо, чи будуть рідні домагатися від винуватця (чи винуватців) катастрофи відшкодування збитків, нанесених смертю близьких, але виглядає, що така постановка питання була б справедливою. Бо чому, сідаючи в маршрутку (неважливо, міську чи міжміську), люди мусять ризикувати життям і думати про те, чи не залишать вони сиротами своїх дітей? Факт, що кількість катастроф цих засобів транспорту (на Житомирщині теж) наростає з прискоренням. Але хтось же випускає їх на траси?! І, напевне, вже настав час, щоб хоча б міжміський пасажирський транспорт мав подушки безпеки, які стають невід’ємним атрибутом сучасних легкових авто. Валерій КОСТЮКЕВИЧ, «День»

У Києві не бачать підстав говорити про «витіснення»...

В Україні немає підстав вести розмови про те, що хтось витісняє, або заявляти про те, що існує тривога в зв’язку з тим, що українська влада нібито намагається українізувати національний телеефір. Так учора прес-секретар Міністерства закордонних справ України Василь Кирилич прокоментував заяви МЗС РФ про тотальну українізацію телебачення в країні. При цьому він завірив, що Україна повністю виконує Європейську хартію регіональних мов і мов меншин, і з боку Ради Європи не надходило жодних зауважень про невиконання будь-яких зобов’язань цієї хартії. В. Кирилич звернув увагу на те, що об’єктом хартії є захист мов, які перебувають під загрозою зникнення. «Я би не хотів зайвий раз наводити цілий ряд фактів, які свідчать про те, як розвивається російська мова в Україні», — додав прес-секретар МЗС. «Залежно від регіону України, від 5 до 90% загального обсягу повідомлень обласних державних телерадіокомпаній належить саме російській мові», — заявив він. Також В. Кирилич зазначив, що, вийшовши на вулиці столиці, можна почути вільне спілкування російською мовою. «Таким чином, російська мова абсолютно закріплена нормативною базою, національним законодавством України, є широкі можливості для її функціонування в Україні», — підсумував він. Як повідомлялося, учора МЗС РФ виступило з критикою планів виключення програм російських телеканалів з системи кабельного мовлення України.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати