Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Костянтин Райкін — громадянин «єдиної театральної імперії»

04 лютого, 00:00

Запізнившись на прес-конференцію в Будинок кіно більш як на 40 хвилин, керівник московського театру «Сатирикон» провів усю зустріч стоячи. Не чекаючи перших запитань, почав із того, що жадає якнайкраще роздивитися київських журналістів, тож розповість усе про п'єсу «Тригрошова опера» за Бертольдом Брехтом наперед і нібито вибачаючись, що привіз у Київ аж ніяк не нову постановку. Зате скандальну, гучну й досі аншлагову.

Райкін давав відповіді на запитання блискавично, іронічно, чергуючи їх зі своєрідними лицедійськими мініатюрками. Нахвалював публіку: «театральний глядач — розумніший від усіх, його не обдуриш». Морщився з приводу «товстошкірої критики, яка не побачила в цьому вельми дорогому спектаклі, крім вкладених коштів — справжній талант усіх учасників». Не ображався на фінансову кризу, з сумною гримасою відповівши, що «театральне життя розвивається в бік злидарювання». Про неймовірну ціну квитків сказав: «Я загалом не в курсі, скільки вони коштують». А простір Росія — Україна — Білорусь Костянтин Райкін назвав «єдиною театральною імперією».

Наступного разу «Сатирикон» планує привезти в Україну «Гамлета» в постановці Стуруа. У постановочних планах — нове прочитання п'єси Мольєра, де режисер замислив щось на спомин про миттєві перевтілення батька, Аркадія Ісаковича.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати