Квітучо, перспективно, сучасно!
Сьогодні у редакцію приїхав – щойно з друкарні – свіжий «Маршрут №1. Аксіома-Ферма». Вже у п’ятницю запитуйте його у продажу
Це дуже літній глянець – і за формою, і за змістом, і за кольоровою гаммою. Ще не відкривши його, відчуваєш особливу атмосферу – обкладинка наче впіймала і зафіксувала настрій літнього вечора – сонячного, буйного і ароматного.
Присвячений свіжий «Маршрут» фермі, власному господарству, роботі на землі. Але це не вузькоспеціалізований журнал чи агропорадник, це – «путівник» у світи, які створюють люди як на десятках гектарах, так і на двох метрах власного балкону. І це – зовсім небуденні теми.
«У цьому «Маршруті» ми вирішуємо питання іміджевого оновлення образу української людини у селі, українського фермера. Радянська влада увігнала село у «галоші», а ми згадуємо те село, яке було квітучим і у вишиванках, але звісно – озброєне, – розповідає головний редактор «Дня» Лариса ІВШИНА. – Але озброєне не лише як «мілітарна одиниця», яка має силу підтримувати державу… Раніше була система хуторів. Це були міцні форпости українства, і варто про це пам’ятати і повертати. Люди повинні мати сучасну техніку, повинні бути добре оснащені, повинні відчувати підтримку держави. Дайте людям волю, землю і ресурс для підтримки, – і вони створять союз хуторів з високошвидкісним інтернетом. Це новий образ господаря на землі».
Одним із ключових текстів у новому глянці – інтерв’ю з Юрієм Фоменком, воїном-хліборобом, якого «День» знайшов на передовій. Це приклад справжньої «людини землі», український національний архетип і наш Антей. Розмова з ним багато чого змінює, зокрема, і в сприйнятті самого поняття фермер, землероб, господар. Цікаво, що в день, коли глянець з цим інтерв’ю приїхав до редакції, сюди ж завітам і сам Юрій. Тож, спонтанно вийшла така собі подвійна зустріч - в реальному житті і на сторінках «Маршруту».
«Тож, обравши тему ферми – такої собі квітучої Цитаделі, ми по дорозі наповнили її новими змістами. Ми просто кожну побутову тему припіднімаємо трохи вище, і виходить не просто аграрна тема, а нові культурні пласти. Коротко я би описала цей глянець так: Квітучо, перспективно, сучасно», – говорить Лариса Івшина.
«Почну з обкладинки. Мені вона дуже подобається і за кольорову – абсолютно літню – гамму, і за її багатошаровість. Вона налаштовує на те, що це номер не просто про ферму – як вирощувати помідори чи вигодовувати курочок, – а щось більше. Ми розглядаємо ферму як острівки своєї особистої свободи і краси. І це вже задає певний тон, - ділиться першими враженнями від глянцю редактор відділу «Суспільство» Марія СЕМЕНЧЕНКО. – Інтерв’ю з Юрієм Фоменком – дуже вдала і потрібна ідея. Це – фермер, який любить і захищає свою землю в усіх сенсах – і як Батьківщину, і як землю, і як поле…Захищає і зі зброєю в руках, і з фермерським знаряддям… Важливо почути таких людей, познайомитися з ними, нехай і на сторінках «Маршруту». Це багато чого змінює. Це розмова – відкриття... Ще мені сподобалася тема урбаністичних садів. Це налаштовує на таку хвилю, що не обов’язково мати сто гектарів, щоб створювати свій острівок щастя і свободи. Це можна робити у своєму дворі чи на своєму балконі.»
А редактор глянцевого додатку до газети «День» «Маршруту №1» Інна ПАВЛЮК розповідає, що працювати над цим випуском їй було цікаво і приємно, бо ця тема для неї – близька. Інна розповіла, що в дитинстві проводила літні місяці у бабусі в селі, тож бачила, якими є справжні господарі і скільки зусиль треба для цього докласти.
«Дуже важливо, як ми показали цю тему. Що насправді сучасна українська ферма, сучасна сільська родина – це успішна родина. Я дуже хотіла, щоб цей «Маршрут» надихав людей на створення краси. Не обов’язково перекопувати городи, можна посіяти квіти. Щось маленьке посадити – на балконі, біля дому. Це відчувати свою причетність до землі, – усміхається Інна. –У глянці представлені найкращі малі ферми України, які є прикладом успіху!»
Анна ХАБАРОВА, в.о. директора Рекламного агентства «Дня», зауважує: «Ми охопили у глянці і маленькі фермерські господарства, і великі успішні господарства. Рекламодавці якось дуже легко підхопили тему, відчули її. Дуже різні рекламодавці з різних сфер життя. Вони навіть не очікували, що можна дати свою рекламу не у вузькоспеціалізоване видання, і залишилися задоволені результатом».
А заступник головного редактора з розвитку Анна МАЗУРЕНКО наголошує: «Ми хотіли, щоб реклама була різнопланова. І це нам непогано вдалося, якщо подивитися і по рекламі, і по наших партнерах. Дуже легка, органічна і ненав’язлива реклама, яка чудово вписалась у глянець і в цю тему. Навіть та реклама, яка напряму не пов’язана з фермою, але пов’язана з відчуттям свободи і краси. Тож запрошуємо нових партнерів долучатися до наступних номерів – ми відкриті до співпраці».
Запитуйте новинку – «Маршрут №1. Аксіома – Ферма» – вже цієї п’ятниці, 26 червня, — у кіосках преси або ж замовляйте на сайті «Дня». І не забудьте покласти його у рюкзак чи сумку, вирушаючи на вихідні за місто, на дачу чи у село до родичів. Він – надихає!
Author
Марія СеменченкоРубрика
День України