Перейти до основного вмісту

Осінньо-п’янкий «Маршрут №1» вже в редакції!

29 вересня, 21:36

Віскі, вино, кава, напої для здорового волосся, ягідний та імбирний чай, збитень, фреші – все це частина «рецепту» від нового вже 47–го (!) «Маршруту №1. Осінній коктейль». А ще читачі знайдуть у випуску свіжі ідеї для гастротуризму Україною, розповіді про покутський керамічний посуд, старожитню кухню київських митрополитів, про напої, яким надавали перевагу легендарні кіногерої, й головне – правила споживання міцних трунків. Адже, як відомо, традиції цивілізованого вживання алкогольних напоїв – це «лакмусовий папірець» культурного рівня країни. Й такі традиції в Україні є. Про це  читайте в новому «Маршруті №1»!

«Цього разу тема – доволі делікатна для виконання, – розповідає головний редактор газети «День» Лариса ІВШИНА. – Адже її можна було реалізувати й у брутальному образі. Натомість ми обрали інший шлях – залучили культурні пласти, «заїхали» в митрополичі погреби, показали подорожі, представили ті речі, які Україна запозичує у світі й водночас те, чим вона може поділитися з іншими країнами на основі власного самотворення. Цей «Маршрут №1» – і про напої, і про культуру. Думаю, навіть тих людей, які переймаються здоровим способом життя, цей випуск абсолютно не шокуватиме. Головне – пропорція, міра, смак, тональність культури. Переконана, що партнерів і читачів задовольнить таке виконання. Довкола нашого глянцю вже сформувалось ядро професіоналів, які забезпечують командну гру – як з боку журналістів, так і з боку партнерів. «Маршрут №1» – це унікальний продукт, який виготовляє газета «День». Це – справжній ф’южн, суміш хороших культурних матеріалів, інтелектуальних розмов із прекрасними рекламними макетами. Ми показуємо, що в Україні є сучасний бізнес. А через призму бізнесу ми показуємо цікаві особистості. Вважаю, що «Осінній коктейль»  виправдав свою назву»!

«Цей випуск «Маршруту №1»  не стоятиме на поличці, а завжди буде напохваті, – говорить редактор відділу кореспондентської мережі Ольга ХАРЧЕНКО. – Мені найбільше подобається, що він дуже практичний. Тут і підказки для фрешів, і пункти для подорожей, і, звичайно, орієнтири для придбання найякіснішого продукту. Дуже «життєвий» глянець, на який буду посилатися і матеріали якого радитиму друзям. Звісно, найбільше рекомендуватиму його придбати – бо ж це ще й джерело великої естетичної насолоди. Його кольори і фото – надзвичайно якісний осінній антидепресант. Також приємно, що у «Маршруті №1» дуже, можна сказати, масштабно представлена реклама провідних підприємств».

«Цей «Осінній коктейль» таки зігріває! – вважає кореспондент відділу «Суспільство» Марія ПРОКОПЕНКО. – Змістовний номер – після прочитання тягне на пригоди. Звісно, головне інтерв’ю з директором концептуального ресторану віскі WHISKY CORNER Олексієм Островським дуже цікаве, особливо його розповіді про виготовлення віскі у Шотландії. А ще, гадаю, багатьом стане у нагоді матеріал про гастротуризм в Україні, особисто я взяла на замітку кілька точок, щоб відвідати. Згадалась давня мрія побувати на заводі ігристих вин у Бахмуті Донецької області – сподіваюся, цього року нарешті її здійсню. А ще мені як людині, що не уявляє ранку без кави, припав до смаку текст про кавових лідерів України. То скоріше купуйте новий «Маршрут №1» і відкривайте багатство смаків країни!».

«Контент номеру справді нагадує коктейль – із різних напоїв, які увійшли і входять в українську культуру, як-от віскі, наприклад, – розповідає менеджер з реклами Дар’я ДЯДЕНКО. – Є і про посуд, з якого пити ці напої – традиційний покутський, осучасненням якого займається ціла родина з Городенки. Це – надзвичайно світлі люди, від спілкування з ними дуже надихнулася. Вони не лише відроджують традиційну культуру, але й розвивають соціально відповідальний бізнес. Все у теплих осінніх кольорах і  з цікавими текстами! Робота була складною, але захоплюючою».

«Цей випуск давався дуже важко, – розповідає заступник головного редактора з питань розвитку Анна МАЗУРЕНКО. – Попри це результат вийшов чудовим – як з точки зору контенту, так і в планi дiлових партнерiв. Багато нервів, але зрештою вони вилились у велике задоволення. Хочу також похвалити рекламний ролик, який зробив Євген Старченко – не було жодної людини, яка б, побачивши його, не сказала, що це – супер». 

«Цього разу креативна команда «Маршруту №1» підготувала безумовно насичений та яскравий «осінній коктейль», який, я впевнений, стане до смаку всім поціновувачам та читачам, – вважає заступник директора відділу розвитку Олександр МЕЛЬНИКОВ. –  Гармонійно поєднані компоненти (статті та матеріали) принесуть естетичну та інтелектуальну насолоду кожному, хто прочитає цей свіжий випуск.  Вже традиційна для «Маршруту №1» техніка змішування середовищ була вдало використана і цього разу, тому рекомендую прочитати і переконаний, що кожен знайде для себе щось нове».

«Щоразу, коли тримаю новий номер «Маршруту №1», близько трьох секунд вагаюся, що відкривати, а потім – кожна сторінка затягує… – розповідає редактор випуску Катерина МЕЛЬНИЧУК. – 47-ий «Маршрут №1» вийшов по-справжньому осіннім, теплим та затишним, а ще – неймовірно цікавим! Звичайно, працювати над створенням номеру завжди непросто, але радість від результату все перекреслює! Кожен випуск я оцінюю з огляду на цікавість кожної (!) сторінки. Коли читаєш та перечитуєш кожну – тоді все вдалося. Я перечитую вже не вперше, а ви?»

Замовляйте «Маршрут №1. Осінній коктейль» у магазині на сайті «Дня» чи за телефоном відділу реалізації: (044) 303 96 23 або купуйте в кіосках преси вже з цієї п’ятниці!

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати