Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Повернення до бароко

30 січня, 00:00

Олег Рябець — киянин. Він навчався в Київській консерваторії у професора Клавдії Радченко, а згодом і в Москві у Зари Долуханової. Клавдію Радченко не злякав незвичайний голос юнака, котрий прийшов до неї після хору хлопчиків Чоловічої капели імені Л.Ревуцького. Професор відправила плівку із записом його голосу Геннадію Рождєственському: так Олега запросили 1990 року в Москву виконати партію сопрано в Симфонії № 2 А.Шнітке.

Репертуаром Олега Рябця стає як стародавня музика XVII — XVIII століть, написана для голосів кастратів, так і сучасні партитури. Його запрошують брати участь в оперних постановках у Москві, Санкт-Петербурзі, Празі, Лондоні, Ліоні, Нью-Йорку. Він виступав на музичних фестивалях «Петербурзькі сезони», на Людвигсбурзькому фестивалі, співав сольний концерт у посольстві Франції у Відні. Приголомшив усіх у партії князя Мишкіна у світовій прем'єрі «НФБ» («Ідіот») В.Кобєкіна на фестивалі Сакро Арт. Його компактдиск записано в Японії.

Унікальним фактом творчої біографії цього співака є виконання партії Леніна у світовій прем'єрі опери «Оголена Революція» композитора Д. Солджера в Нью-Йорку. До речі, якби творці фільму «Фарінеллі-кастрат» знали про унікальний голос Олега Рябця, то їм не довелося б використовувати у фільмі жіночий вокал.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати