Причини загибелі теплохода « Т іксі» вивчатиме Генпрокуратура
Про це повідомив «Дневі» начальник відділу координації та співробітництва Держфлотінспекції України Сергій Горчаков, зазначивши, що зібрані спецкомісією Держфлотінспекції документи (близько 200 листів) передано до Генпрокуратури України. Як уточнив С.Горчаков, відомча «комісія, що вивчала причини загибелі «Тіксі», виявила факти, що вимагають додаткового аналізу, який виходить за межі компетенції Держфлотінспекції України. Зокрема, належить вияснити деякі обставини ремонту теплоходу «Тіксі» на Херсонській верфі, роль окремих осіб при найманні екіпажу й експлуатації судна». Як стало відомо кореспондентові «Дня», ухилялися від безпосередньої співпраці зі спецкомісією Держфлотінспекції керівники фірми-власника судна та крюїнгової компанії (з найму на роботу моряків). Належить також встановити страхову компанію, що компенсує збитки внаслідок аварії теплоходу «Тіксі» неподалік приморського селища Джубга (Росія).
Нагадаємо, що теплохід «Тіксі» спущено на воду 1966 року, його було приписано до порту Пномпень, і належав він фірмі «Пілігрим інк.», зареєстрованій на Багамських островах. Крім десяти моряків-українців, на борту вранці 2 січня перебували й один громадянин Росії та один громадянин Республіки Молдова. Судно, що затонуло (переламалося надвоє) при невеликому хвилюванні моря (висота хвиль досягала 3-4 метрів), перевозило 1900 тонн фуражної пшениці з Миколаєва до грузинського Поті. Російські рятувальники з буксира «Меркурій» зуміли своєчасно зняти з плотів 11 моряків, а тіло старшого помічника капітана В'ячеслава Мудряка, що, вірогідно, загинув від переохолодження, підняв згодом з води теплохід «Ленанефть».