Перейти до основного вмісту

Пишіть листи

18 жовтня, 00:00

«Укрпошта» намагається адаптуватися до ринкових умов. 16–17 жовтня поточного року в Києві відбулася нарада начальників вузлів зв’язку і поштампів, що входять до складу Українського державного підприємства поштового зв’язку (УДППЗ) «Укрпошта». 526 учасників обговорили основні напрямки нинішнього етапу розвитку української пошти — відповідно до затвердженої Кабміном Програми «Реструктуризація поштового зв’язку» та необхідності впровадження в Україні рішень Пекінської поштової стратегії, що була прийнята на XXII конгресі Всесвітнього поштового союзу в серпні–вересні 1999 року (до речі, там Україна була обрана до вищого виконавчого органу ВПС — Адміністративної ради). Головними пріоритетами розвитку поштового зв’язку, наголошувалося на нараді, є впровадження нових технологій, автоматизованих систем, створення комп’ютерної мережі. В межах України розпочато надання такої послуги як пересилання грошових переказів електронним методом. «У поштовому бізнесі головне — постійно вести пошук нових видів отримання прибутків», — зазначив гендиректор УДППЗ «Укрпошта» Василь Мухін. Для забезпечення перевезень поштових вантажів УДППЗ «Укрпошта» має в своєму розпорядженні 4581 автомобіль. Віковий ценз автомобілів у різних регіонах знаходиться на різному рівні, що не забезпечує однакових умов своєчасної доставки поштових відправлень. Крім того, в Україні відбувся спад обсягів поштових відправлень. Наприклад, за даними ВПС, на одного жителя на рік у нас випадає 5,5 листів, у той час як у Німеччині — 400, повідомляє кореспондент Ольга РУДНИЦЬКА . Iз доповіддю, де знайшли відображення нові підходи до ведення поштового бізнесу в умовах ринкової економіки, виступив регіональний радник ВПС Ян Масак. «Якщо український поштовий зв’язок не зможе пристосуватись до сучасних умов, то не зможе і вижити», — зазначив він.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати