Revizion
Вінничани мають можливість оцінити послуги сімейного лікаря в онлайн-режиміУ вінницьких медичних закладах первинного рівня запроваджують систему контролю якості надання послуг. Тепер кожен пацієнт, який звертається до сімейного лікаря, може залишити відгук про його роботу, скориставшись онлайн-сервісом Revizion. Нова система має на меті підвищити якість роботи медичних закладів та сімейних лікарів через отримання зворотного зв’язку від людей. Підключення та використання сервісу для комунальних закладів є безкоштовним.
За словами директора всеукраїнського сервісу незалежного оцінювання Revizion в Україні Сергія ШАПІРЕНКА, для того щоб залишити відгук про роботу того чи іншого медичного працівника, потрібно відсканувати QR-код, який розміщений на кабінетах лікарів та безпосередньо в самому центрі первинної медико-санітарної допомоги. Після цього пацієнт одразу потрапляє на сторінку оцінювання, де не потрібно жодної реєстрації, і ставить оцінку за певними параметрами, також може залишити свій відгук або коментар. Ця оцінка надсилається на електронну пошту головного лікаря. Якщо пацієнт обирає режим «анонімно», то для перегляду буде доступним лише текст відгуку без контактів пацієнта.
«Новий сервіс дозволяє збирати та групувати оцінки споживачів послуг. Результати періодично отримують керівники закладів. Проаналізувавши інформацію, вони зможуть вирішувати проблемні ситуації і поліпшувати якість надання медичних послуг, — розповідає Сергій Шапіренко. — Також сервіс дає можливість сформувати рейтинг як медичного закладу взагалі, так і конкретного медичного співробітника окремо. Уже приблизно місяць система працює у тестовому режимі, за цей час надійшло орієнтовно 80 відгуків».
Серед головних переваг сервісу — миттєвий зворотній зв’язок від пацієнтів до головних лікарів, зручність у використанні завдяки системі QR-кодів. Для оцінки якості медицини інформативними будуть такі критерії, як якість обслуговування, відповідальність медичного персоналу та загальна оцінка. Дані сервісу будуть ефективними як індикатор для покращення роботи медичного закладу.