«Роман» про «життя по-БАРськи»
Креативна команда «Дня» погортала свіжий випуск «Маршруту №1», який спрямовує читачів на Вінниччину
«Невеликі доглянуті міста – це великий виклик «затурканим» загазованим мегаполісам із заторами, де складно формувати та транслювати власну інформаційну політику, – переконана головний редактор «Дня» Лариса ІВШИНА. – Ми допомагаємо їм побачити себе такими, якими їх ніхто не бачив і не описував. У нас така щільність історичних подій, такі зв'язки із історичними подіями Європи та світу, що розповіді про них цікавіші за будь-які віддалені від нас романи. Ідея про «малі великі міста» показала свою життєздатність. Місцеві ради та голови, що поважають себе і своє місто, вже хочуть отримати такий «ребрендинг» від «Дня». Тож ми продовжуємо формування цього «золотого фонду».
«Новий випуск глянцю – справді захоплююче чтиво. У Вікіпедії чи офіційних джерелах є лише набір сухих фактів та цифр. А «Маршрут №1» описує життя міста неначе історичний роман, в якому задіяні як відомі усій Європі персонажі, так і локальні герої сучасності. Тут і замилування, і сміх, і повчальні драми, –продовжує думку заступник головного редактора Ганна ШЕРЕМЕТ. – Образ маршруту став глибшим, коли ми почали працювати з «малими великими містами». Кажуть, ніби з провінції нічого взяти. Але, занурившись, можна витягти на поверхню те, чому позаздрять столиці».
Художниця Анна Гаврилюк створила вишукану обкладинку, творчо інтерпретувавши образ королеви Бони Сфорци, яка у свій час дала поштовх розвитку міста. Немало тут і інших значущих символів та об'єктів, а насичені кольори, глечики та фрукти ніби натякають: час збирати урожай та закладати основи добробуту на майбутнє…
«Вражає те, як Лариса Олексіївна у своїй колонці з великого масиву буремної історії Бару змогла обрати саме ті епізоди й сюжети, що резонують із сучасністю. І вони постали в дуже яскравому втіленні, в тому числі на нашій обкладинці. А ще дуже цікаво, що ми представили Бар як сучасне місто, яке розвивається, і при населенні трохи більше 16 тисяч може похвалитися і власним виробництвом, і цікавими місцями для рекреації, й екоініціативами, крім, звичайно, цікавої історичної архітектури», – говорить редактор відділу кореспондентської мережі Ольга ХАРЧЕНКО.
«Новий випуск просякнутий історичною таємницею. Гарна ідея – робити ближчими та зрозумілішими для сучасних людей історичні постаті та їхній вплив. Це відновлює важливі зв’язки» - вважає відповідальний секретар Алла БОБЕР.
«Міський голова Барської громади Артур Цицюрський розповідає у своїй колонці, що Бар побудований за середньовічною концепцією «ідеального міста», у формі анатомічної будови людини, і це зворушує. Гортаючи новий «Маршрут №1», переконуєшся, що це місто є живим не тільки за будовою, - ділиться враженнями редактор відділу «Суспільство» Марія ПРОКОПЕНКО. - Тут проводять фестиваль сучасної і класичної музики «БарРокКо», тут працює найбільший в Україні культурно-освітній заклад польської меншини, у місті і поруч є чимало садиб, куди приїздять навіть з-за кордону, щоб відпочити серед мальовничої природи. А ще мені подобається вже, можна сказати, постійна рубрика про міста-ровесники «героїв» журналу. Це дозволяє проводити цікаві паралелі, зв’язки між далекими географічно містами. Кілька сотень років тому Бона Сфорца зробила дуже вдалий «ребрендинг» Бара, до сьогодні його називають «клаптиком Італії на Поділлі». Ми підхоплюємо естафету. Італія - це круто, але Бар має і свою, місцеву, ідентичність, яку ми спробували розкрити так, щоб ви захотіли познайомитися з містом ближче. До речі, вже зріють яблука, а Бар - це також «яблунева гілка Поділля». Тож читачі мають чудову нагоду відвідати це місто. Звісно, «у компанії» із нашим глянцем».
«Історичних цікавинок в нашій країні – море. Іноді навіть шкода, що, мабуть, життя не вистачить на дослідження цих скарбів. Проте ми в силах побачити максимум за відведений нам проміжок часу, бо якщо не ми, то хто дослідить нашу країну? – розмірковує редактор «Маршруту №1» Дар’я ТРАПЕЗНІКОВА. – У Бар після роботи над випуском хочеться з’їздити, щоб познайомитися із щирими та глибокими особистостями, які люблять своє місто і потроху разом змінюють його на краще. Різнопланова історія, дружність та гостинність, інновації та світові тенденції і в той же час можливість відпочити від тиску цивілізації в еко-садибах – «барське життя» цілком здатне стати українським хюге!».
«Глянець допомагає нам знаходити нових партнерів, встановлювати та зміцнювати зв’язки із тими сферами бізнесу, які нам потрібні. Сподіваємося, і барчани, і жителі інших регіонів України знайдуть для себе у новому випуску багато цікавого та корисного і укріплюватимуть свій зв’язок із «Днем» і надалі», - резюмувала директор «Української прес-групи» Анна МАЗУРЕНКО.
Уже з п’ятниці «Маршрут №1» про Бар можна придбати у кіосках преси, замовити через сайт «дня» чи за телефоном відділу реалізації +38 (044) 303 96 23.
Author
Дар’я ТрапезніковаРубрика
День України