Сорочинський ярмарок із доставкою до Києва
Учора в Національному комплексі «Експоцентр України» відкрито дебютний для Києва, але вже відомий на Полтавщині з часів Богдана Хмельницького, знаменитий Сорочинський ярмарок. На сьогодні він єдиний, якому офіційно присвоїли статус національного. Це сталося ще 1999 року, коли було підписано відповідний указ Президента.
Слід відзначити, що загальнонаціональним він був завжди і свої товари тут представляють усі регіони України та деякі товаровиробники СНД. На ярмарку у Києві беруть участь понад 200 вітчизняних підприємств, фірм та організацій різної форми власності. Спектр товарів настільки широкий, що навряд чи прийшовши до «Експоцентру України» ви не підшукаєте що-небудь для себе. І цим, до речі, підтримаєте національного виробника, адже для багатьох із них нинішня акція мало чи не єдина можливість заявити про себе на київському, а як наслідок, і на загальноукраїнському ринку. Для популяризації Сорочинського ярмарку, який, крім дебюту в столиці, до того ж уперше проводять зимою, його організатори (а якщо йдеться про них, зазначимо, що другий рік генеральним розподільником ярмарки є «Експоцентр України», а співзасновником ТОВ «Сорочинський ярмарок») намагаються створити справжнє фольклорно- культурне видовище. Національні костюми, пісні, святковий настрій познайомить киян, які жодного разу не бували у Великих Сорочинцях, з культурою і багатовіковими традиціями «ярмаркування». Зимова експансія «сорочинців» віднині буде щорічною.
До 1998 року ярмарок був абсолютно стихійним, зате вже два роки, як перейшов на комерційну основу, підкорюючись віянням часу. За чотири дні літнього продажу «сорочинці» зібрали урожай у розмірі 100 тис. грн. Проте ярмарок як і раніше збитковий. Саме щоб змінити ситуацію, його і вирішили провести в столиці, відзначивши, що нинішня акція презентаційна. Адже не дивлячись на те, що бренд «Сорочинський ярмарок» у рекламі потреби не має, він потребує навіть не фінансової підтримки (яка, щоправда, також не зашкодила б), а постійних покупцiв.
Ціни в павільйонах абсолютно доступні і на дещо нижчі, ніж у середньому по Києву. Це стосується продукції м’ясо- і молочних комбінатів, українського трикотажу, виробів зі шкіри і хутра...Є на ярмарку і традиційні для нього витвори вітчизняних митців, глиняний посуд, солом’яні капелюхи і незмінні вишиванки. А для любителів Гоголівських містичних інсинуацій — сам Микола Васильович власною персоною (втілений актором Полтавського драматичного театру), який неквапливо гуляє виставкою і фотографується з усіма охочими.