Перейти до основного вмісту

Торгівля досвідом

01 червня, 00:00
ЕВОЛЮЦІЯ МАС-МЕДІА: «ВІД МАВПИ ДО ЛЮДИНИ» / ФОТО БОРИСА КОРПУСЕНКА / «День»

Україна — попереду всієї планети. Принаймні з обміну мас-медійними ідеями й рішеннями. Так, власне, визначили своє кредо організатори ХI Київського міжнародного «Телерадіоярмарку», урочиста церемонія відкриття якого відбулася вчора у столичному виставковому центрі «Акко Інтернешнл». На відкритті форуму, який проводиться щорічно протягом вже одинадцяти років, були присутні понад тисяча представників різних медіа-компаній із 22-х країн світу. Географія виставкових стендів справді широка: Австрія, Грузія, Японія, Азербайджан, Ізраїль, Естонія, Італія, Казахстан та інші. Графік заходів «Телерадіоярмарку», яка діятиме до другого червня, достатньо насичений — крім роботи виставкових стендів, він включає круглі столи, презентації, нагородження переможців медійних конкурсів, семінари, тренінги. Професійне технічне обладнання представили близько 40 компаній-виробників та дистриб’юторів. Серед них як ті, що давно вже здобули світову славу й довіру споживачів (як-то «Panasonic», «Sony», «Zinteco»), так і менш відомі. А також наші, українські, які поки що завойовують національний ринок: наприклад, «Комора» (українсько-британське спільне підприємство, яке займається професійним звуковим обладнанням), науково-виробнича фірма «Кріптон», яка розробляє системи умовного доступу в аналогових і цифрових телемережах, фірма «Феєрія», яка опікується організацією масових видовищних заходів та десятки інших. Ринок теле-, кіно-, аудіопродукції представлений 26-ма світовими компаніями. Тут і продюсерські студії, й інтерактивне телебачення (мультимедійні системи) і, звичайно, кабельні мовники, діяльність яких нині найпоширеніша в телепросторі України.

Отже, всі бажаючі зазирнути, наприклад, за лаштунки телестудії, де відбуваються зйомки телепрограм, можуть побачити на виставці всі наявні на сьогодні технічні засоби. Утім, як зазначила член Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення, президент Незалежної асоціації мовників Тетяна Лебедєва, новинки техніки — це не головне. «Учасники «Телерадіоярмарку», — сказала вона, — «торгують», перш за все, спілкуванням, досвідом. А це те, чого не можна знайти в жодному каталозі чи фірмовому магазині». До того ж, обмін інформацією — це теж своєрідний бізнес. І, мабуть, один з найбільш перспективних.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати