У Одеській області збудують новий міст
Автомобільний міст через Білгород-Дністровський лиман довжиною 4,5 кілометра побудують через кілька років в Одеській області. Починатиметься він за півтора кілометра на південь від Білгорода- Дністровського, а на східному березі пройде північною околицею села Роксолани. Проект також передбачає будівництво дороги Білгород-Дністровський — Овідіополь. Інвестором будівництва на концесійних умовах виступає Транснаціональна фінансово-промислова «Російська корпорація», а підрядчиком ВАТ «Мостобуд». Вартість проекту становитиме від 170 до 240 мільйонів доларів (залежно від вибору технічного рішення). А реалізація триватиме близько 3 років. Термін окупності, за підрахунками фахівців, становитиме 5—7 років. Днями губернатор області Сергій Гриневецький та представники інвестиційної компанії дали офіційний старт підготовки до будівництва.
Ідею будівництва моста через Білгород-Дністровський лиман обговорювали вже кілька років, але, зі слів губернатора області, вона не знаходила належної підтримки у попередніх урядів, попри економічну привабливість проекту. З кожним роком прямий і транзитний вантажопотік із боку європейських країн та Молдови збільшується. Проте навколо Дністровського лиману сьогодні існують лише два об’їзні шляхи. Перший — через село Паланка трасою Одеса—Рені. 7,5 кілометра цієї дороги проходять територією Молдови, пропускні пункти якої часто виявляються закритими по 5—6 годин на добу. Другий шлях — через розвідний міст у Затоці, який щодня по дві години перебуває в розведеному стані, що також збільшує термін доставки вантажів. А отже, різко знижує привабливість українських транспортних коридорів. Крім того, велика кількість великотонажних автомобілів сьогодні курсує у безпосередній близькості від рекреаційної зони Затоки та Кароліно-Бугаза, що вельми негативно позначається на стані доріг й екології цих місць. Усі ці проблеми і покликаний вирішити новий міст через лиман. Він скоротить відстань між Одесою та Білгород-Дністровським на 40 кілометрів. Висота нового моста становитиме 32 метри. Згідно з проектом він не буде ні розвідним, ні підіймальним, тому може пропускати потік транспорту цілодобово по двох смугах у кожен бік. Реалізація проекту є складовою частиною державної програми із розвитку українського Придністров’я.