Перейти до основного вмісту

В Києві відвідувачів кафе пригощали... набоями

Активісти руху «Не купуй російське» провели просвітницьку акцію в «Євразії», «Шоколадниці» та «Кофе-хауз»
25 червня, 10:17
ФОТО МИКОЛИ ТИМЧЕНКА / «День»

В Києві відвідувачів суші-бару «Євразія», а також «Шоколадниці» та «Кофе-хауз», що розташовані в центрі столиці, «на десерт» пригощали... набоями. Акція відбулася в межах всеукраїнської кампанії «Не купуй російське!». Таким чином активісти намагалися привернути увагу клієнтів російських закладів до їх походження.

Спочатку акція відбувалася біля «Євразії». Згодом приїхав директор бару, який заперечував той факт, що заклад є російським бізнесом. Проте ніяких переконливих доказів на підтвердження своїх слів так і не надав.

Також активісти були в «Шоколадниці» та «Кофе-хаузу». В «Шоколадниці» половина відвідувачів просто пішли геть. «Одна дівчина навіть попросила видалити її фото, так як не хотіла, щоб друзі дізналися, що вона була відвідувачкою цього закладу», — розповідає один із активістів.

Загалом було роздано 100 навчальних набоїв автомату Калашникова.

Як відомо, «Не купуй російське!» — всеукраїнська громадянська кампанія бойкоту російських товарів, що виникла як реакція на торговельну експортну блокаду України з боку Російської Федерації. Кампанія розпочалась 14 серпня 2013 року із закликів у соціальних мережах, які масово поширилися в Інтернеті. Згодом активісти провели акцію, після якої розпочали масове розповсюдження листівок, плакатів, наліпок тощо. Кампанія втратила системний характер із початком Євромайдану в листопаді 2013 року. Однак 2 березня 2014 року, після початку «Кримської кризи» та вторгнення в Україну російських військ, активісти оголосили про відновлення кампанії бойкоту російських товарів. Організатором кампанії виступає рух «Відсіч».    

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати