Життя підземного міста
Київському метрополітену — 40 роківВчора в депо «Оболонь» відбулося вшанування і вручення нагород ветеранам Київського метрополітену, який в понеділок відсвяткує своє сорокаріччя. На сьогоднішній день метрополітен, що має в своєму розпорядженні 40 станцій і 3 лінії, експлуатаційна довжина яких складає більше ніж 51 км, став важливою складовою київського транспорту. Так, як повідомив «Дню» старший черговий депо «Оболонь» Павло Фурік, тільки в депо «Оболонь» нараховується 52 состави, середній вік яких 13— 15 років, однак завдяки постійній профілактиці і ремонту вони знаходяться в хорошому стані, і в «часи пік» тільки на одну лінію метрополітену випускається близько тридцяти поїздів. Основною ж проблемою метрополітену, як втім і багатьох галузей економіки, залишається недостатнє фінансування, що не дає можливості постійно оновлювати рухомий склад депо. Проте недостатність фінансування ніяк не відбивається на бажанні молодих людей працювати в київській «підземці». Так, за словами П. Фуріка, зараз конкурс в спеціальну технічну школу метрополітену становить 3-4 людини на місце. Як сказав «Дню» машиніст першого в Києві поїзда метро Іван Виноградов, на цій роботі можуть працювати тільки люди закохані в свою справу. Адже робота важка і хоч чергові по депо і намагаються скласти графік роботи так, щоб «святкові» зміни «випадали» раз в чотири роки, іноді доводиться їздити і в свята, і у вихідні.
Крім вручення 50-ти нагород, була й інша урочиста частина. Промінвестбанк України подарував метрополітену дійсно гідний подарунок до ювілею: нові вагони чеського виробництва, повідомляє Михайло ЗУБАРЬ, «День».
Випуск газети №:
№202, (2000)Рубрика
День України