«Бізнес, який змінює країну»
«День» підтримав конкурс найкращих практик з корпоративної соціальної відповідальності в Україні![](/sites/default/files/main/articles/14122016/8izolyac3.jpg)
В Україні є багато активно працюючих підприємств. Більшість з них, і це важливо, навіть у нелегкі часи війни та економічної кризи продовжують працювати, розвиватися та виходити на міжнародні ринки. Однак головним є те, що разом із якістю товару підприємці підвищують рівень своєї соціальної відповідальності. Експерти кажуть, що це «говорить про те, що ми насправді переходимо на наступний рівень розвитку нашого бізнесу, більш цивілізований та духовний». «День» упродовж 20 років шукає такі приклад і показує їх всій країні на своїх сторінках. Саме тому, як відзначила в коментарю газеті голова правління Центру «Розвиток КСВ» в Україні Марина Саприкіна, саме журналіст нашого видання був залучений до церемонії нагородження найкращих практик з корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в Україні. «Ви пишете про проекти, які змінюють країну», — коротко пояснила Саприкіна «мотиви» обрання модератором двох сесій «Внесок бізнесу в розвиток міст» та «Внесок бізнесу в стале споживання, екологію, мир» редактора відділу економіки газети «День».
Днями Центр «Розвитку Корпоративної соціальної відповідальності (КСВ)» в Україні провів щорічну національну конференцію «Бізнес, який змінює країну». Захід відбувся в рамках всеукраїнського конкурсу найкращих практик з корпоративної соціальної відповідальності серед компаній в Україні.
За словами Саприкіної, в цьому році вперше брали участь компанії таких секторів, як туристичний та комерційної нерухомості, а також партнерські кейси освіти і бізнесу.
«Центр КСВ вже більше 9 років займається саме розвитком корпоративної соціальної відповідальності, — розповідає Саприкіна. — І конкурс кейсів із корпоративної соціальної відповідальності — це наша така візитівка, ми його вже проводимо сьомий рік поспіль, тому для нас дуже цікаво і дуже важливо, що нові індустрії залучаються».
Крім того, особливістю цьогорічного конкурсу. наголошує Марина Саприкіна, є те, що організатори присвятили його Цілям сталого розвитку. «Ми вперше відзначили компанії за внесок в Цілі сталого розвитку», — відзначає експерт.
Під час конференції свої кейси презентувати понад 25 компаній, серед яких «Нова пошта», Соса-Соla, lifecell, СКМ, оператор державних лотерей «М.С.Л.» та інші.
Окрім компаній Центр «Розвитку КСВ» в Україні — також вперше — запросив поділитися своїм досвідом громадські ініціативи — «Ізоляція» та «Тепле місто» (Івано-Франківськ).
ДОВІДКА «Дня»
Експертна організація Центр «Розвиток КСВ» (Центр КСВ) була заснована у 2008 році. Мета діяльності — впроваджувати соціальну відповідальність задля системних і якісних змін в Україні. Працює над чотирма пріоритетними напрямами: КСВ у кризові часи, розвиток освіти, соціальна відповідальність державних органів влади і просування України за кордоном.
«ПЕРЕМОЖЦІ»
• Кращий внесок в Ціль 3 Сталого розвитку (охорона здоров’я) — lifecell
• Кращий внесок в Ціль 4 (розвиток освіти) — Проком
• Кращий внесок в Ціль 5 (гендерна рівність) — Галнафтогаз, мережа заправок ОККО
• Кращий внесок в Ціль 8 (гідна праця) — JTI
• Кращий внесок в Ціль 10 (зменшення нерівності) — «Ашан»
• Кращий внесок в Ціль 13 (зменшення наслідків зміни клімату) — Прикарпаттяобленерго
• Кращий внесок в Ціль 11 (сталий розвиток міст) — «Нова пошта»
• Кращий внесок в Ціль 12 (стале споживання) — Волвест Груп
• Кращий внесок в Ціль 16 (мир, правосуддя, гідні інституції) — СКМ)
Pro Bono awards: кількість годин — Олексій Пуха і партнери
Pro Bono awards: соціальний ефект — Jurimex
Pro Bono awards: кращий КСВ проект — Правовий Альянс
Приз глядацьких симпатій — Монсанто
Ідея, що здатна змінити країну — AEQUO
Бізнес, що змінює країну — JURIMEX!