Будь на зв’язку!
Завжди на зв’язку — відповідає сучасний фахівецьРезультати глобального дослідження, проведеного нещодавно компанією IDC на замовлення телекомунікаційної корпорації Nortel, свідчать про чергову революцію у сфері зв’язку, яка полягає в тому, що люди, особливо фахівці вищої та середньої ланки міжнародних корпорацій, вважають за необхідне завжди бути на зв’язку. Ця «гіперпідключеність» демонструє не лише прискорення темпів впровадження нових технологій, що, зокрема, впливає на стратегії компаній та їхні інвестицій в ІТ, але й продукує абсолютно новий стиль життя та роботи, високу продуктивність праці топ-менеджменту такого рівня.
Опитавши майже 2400 осіб у 17 країнах світу, фахівці IDC встановили, що 16% опитаних уже працюють в умовах гіперпідключення, повністю реалізовуючи потенціал усіх існуючих пристроїв і активно застосовуючи нові комунікаційні додатки.
Виявляється, сучасний гіперпідключений працівник використовує в роботі не менше семи призначених для користувача пристроїв і персональний доступ, системи обміну текстовими повідомленнями, системи конференцзв’язку на базі iнтернету і т.д. Ще більш показовим є те, що, безпосередньо, за гіперпідключеними йдуть 36% так званих інтенсивно підключених користувачів — це ті, хто використовує для роботи не менш чотирьох пристроїв і має персональний доступ до шести і більш прикладних систем.
Результати дослідження дозволяють зробити висновок, що, в міру того, як «інтенсивно підключені» знаходитимуть нові можливості (серед іншого тут враховується і змінна демографія робочої сили), частка гіперпідключених комерційних користувачів збільшуватиметься. Згідно з прогнозами, за п’ять років вона повинна сягнути 40%.
«Результати проведеного опитування містять чітке послання для сучасного бізнесу — гіперпідключена робоча сила стає реальністю, і краще бути до цього готовим, — говорить директор із науково-дослідної роботи та старший віце-президент компанії IDC Джон Гантц. — Підприємства, які зуміють скористатися цією тенденцією, мають можливість підвищити свою продуктивність і конкурентноздатність на світовому ринку».
Схожої думки притримується і технічний директор компанії Nortel Джон Роуз: «Ось уже більше року наша компанія наголошує на глибинному та глобальному значенні феномену гіперпідключення для сучасного підприємства та його стратегії в царині ІТ. Для деяких висновки, зроблені фахівцями IDC — свого роду «останній дзвінок», який оповіщає про те, що, ігноруючи культуру організації зв’язку, що стрімко розвивається, вони ризикують втратити продуктивність і рентабельність. Для інших же вони слугують підтвердженням того, що гіперпідключення відкриває колосальні можливості, якщо лише не випустити цю мегатенденцію з виду. Ці інші можуть перебудувати свої технічні ресурси і виробничі процеси таким чином, щоб домогтися стійкого процвітання».
У ході дослідження було також встановлено, що прагнення користуватися індивідуальними коштами зв’язку не знає державних меж, а гіперпідключення уже стала в світі реальністю. Країнами з найбільшими частками гіперпідключених респондентів виявилися Китай і Сполучені Штати Америки. Країною з найбільшою часткою «інтенсивно підключених» виявилася Росія.
Іншими словами, якщо вітчизняні компанії не поставляться належно до «революції гіперпідключення», то років через п’ять, коли частину співробітників, які вийшли на пенсію, повинна буде замінити «комунікабельна молодь», підібрати персонал буде не так уже і просто, попереджують фахівці. Адже в умовах інформаційного суспільства роздобути гарного співробітника, не маючи належного «телекомунікаційного пакету», буде не так уже й легко. А від цього може залежати доля всього бізнесу...