Дніпро без податків
Щоб відновити вітчизняне суднобудування, корабельники вимагають преференцій і протекціонізму
«Жоден бізнес такого не витримає», — так характеризував податкове навантаження на суднобудівельну галузь України під час парламентських слухань генеральний директор Smart Maritime Group (SMG) Василь Федін. За його даними, обсяг виробництва компанії скоротився з колишніх $100 мільйонів до $15 мільйонів. А Володимир Клименко — заступник директора компанії «Нібулон», що робить реальні кроки для відновлення річкового флоту та судноплавства Дніпром, — порадив уряду країни враховувати в планах організації руху найбільшою водною артерією країни насамперед інтереси українських суднобудівників і судноплавних компаній. «Ми категорично проти того, щоб в Україну заходили будь-які судна під будь-яким прапором», — наголосив він. А можливість роботи на українському ринку для європейських судноплавних компаній повинна забезпечуватися згідно з загальноєвропейською практикою: в рамках двосторонніх угод. При цьому він висловив ще й упевненість у тому, що відродження річкового судноплавства Дніпром багато в чому залежатиме від грамотної податкової політики влади. «Ми повинні зробити так, щоб Дніпро був вільним від податків», — сказав він.