Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Функція молока

вимірюватиметься як доходами, так і здоров’ям суспільства
02 жовтня, 00:00

Днями до торгових точок країни надійшли нові молочні продукти, вироблені на Волині. І підприємцям, які зробили нам цей подарунок, слід віддати належне. Адже сьогодні мало хто в Україні розуміє що таке функціональні молочні продукти. Тим часом за усталеними в міжнародній практиці нормами вони повинні мати в своєму складі вітамінні комплекси, мікроелементи, пробіотичні мікроорганізми тощо. З такими якісними характеристиками вийшла на вітчизняний молочний ринок торгова марка Optimal. «Уперше така продукція на ринку України виготовлена українським виробником, який власними силами розробив рецептуру цієї продукції, а також вивів її на ринок... Наші плани дуже амбітні, ми плануємо до 2010 року стати лідером на вітчизняному ринку й, власне, формувати цей ринок», — заявила журналістам директор з маркетингу ТОВ «Торговий дім «Західна молочна група» Валентина Кушнирук.

Свої наміри підприємці формують не на піску. «Ми вкладаємо значні інвестиції в розвиток заготівлі молока, виробничих потужностей, їхньої реконструкції, у розвиток торгових марок, розширення системи збуту. Тільки в цьому році нами буде вкладено понад п’ятдесят мільйонів доларів інвестицій в реконструкцію підприємств та закупівлю транспорту...», — стверджує генеральний директор названої компанії Ігор Кушіль. За його словами, задля виходу на молочний ринок України в новому сегменті спеціально було закуплене нове обладнання для реконструкції заводів й самотужки розроблена нова рецептура. «Найбільшими інвестиціями є реконструкція Дубнівського сирзаводу. Сума інвестицій складає приблизно 140 мільйонів гривень. Там повністю все замінено, зі старого залишились одні стіни. Запустити лінію плануємо в листопаді. Друга по величині інвестиція — це реконструкція заводу «Ковельмолоко», запуск якого планується на кінець року. Вартість інвестицій близько 40 мільйонів гривень. А початкова потужність заводу — переробка ста тон молока за зміну, до того ж є можливість розширення, — розповідає Кушіль і обгрунтовує доцільність таких капіталовкладень: — Це ринок дуже динамічний. Функціональні продукти все частіше заміняють звичайні продукти. Це стосується й українського ринку».

Проте, за словами підприємців, не всі функціональні молочні продукти однаково популярні серед українців. Незважаючи на це, вирішено піти на ризик і стати піонерами у виготовленні деяких продуктів. «Перш за все ми звернули увагу на ринок йогуртів, оскільки він розвивається найдинамічніше. Проте виводити на ринок лише один продукт було б економічно недоцільно. Тому ми також звернули свою увагу на ринок кефірів. Він не розвивається настільки динамічно, як ринок йогуртів, але на користь кефірів є два позитивних моменти: входження на цей ринок у нас не вимагало додаткових інвестицій в устаткування. До того ж аналіз показав, що на ньому зараз взагалі відсутні функціональні продукти... Ми прогнозуємо, що в 2008 році ринок функціональних продуктів зросте на 112%. А в 2009 році він вже буде досить насиченим, тому темпи зростання спадуть, хоча й будуть високими, перевищуватимуть 60%», — «малює» ситуацію на вітчизняному ринку Валентина Кушнирук. Вже до кінця року група планує зайняти 7% українського ринку функціональних молочних продуктів.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати