Перейти до основного вмісту

Кому браковане?

25 вересня, 00:00

Українці зможуть купити бракований товар зі знижкою в окремих відділах супермаркетів електроніки.

Перший такий відділ відкрився в Києві. Від решти відділів гіпермаркету електроніки він відрізняється лише тим, що на його полицях лежатиме товар iз невеликими пошкодженнями, морально застарілі вироби, або відновлений товар після сервісного й гарантійного обслуговування. Потраплять туди й вироби з дефектами упаковки. Усі ці товари будуть проходити обов’язкове технічне тестування й у випадку несправності ремонтуватимуться (доукомплектовуватимуться) й виставлятимуться на продаж.

Звісно ж, на такий товар діятиме знижка. У залежності від типу товару знижка буде 10% на новий товар і від 30% до 70% на відновлені або морально застарілі, неактуальні моделі. За даними гіпермаркету, дротові телефони коштуватимуть від 10 гривень, mp-3 плеєри від 30 гривень, DECT- телефони від 49 гривень, DVD- програвачі від 79 гривень, мобільні телефони й струйні принтери від 99 гривень. І як на звичайні товари гіпермаркету, на «некондицію» буде надаватися кредит.

Проте на ціну всіх цих товарів не завжди впливає необережність вантажників, найбільший ворог ІТ-індустрії — час. «Одна з тенденцій сучасного українського ринку — швидкість появи новинок, тобто зміна модельних рядів. У деяких виробників зміна лінійок становить 3—4 рази на рік. І це призводить до швидкого здешевлення старіших моделей. Це також залежить від конкуренції в даній галузі, використання новітніх технологій і зміни тенденції ринку. «До того ж одна з особливостей українського менталітету — любов до новинок. А чим більший ажіотаж до новинок, тим більше «старішого» товару накопичується в роздрібній мережі», — пояснив журналістам на прес-конференції з приводу відкриття відділу директор мережі гіпермаркетів City.com Радислав Філатов.

За його словами, особливості українського ринку призводять до того, що люди, які в змозі придбати певну електроніку, «женуться за новинками», а незаможним верствам населення навіть дещо «старіші» новітні технології не завжди по-кишені. Подібні ж пропозиції таким покупцям нададуть доступ до досить новітніх товарів (лише з деякими дефектами або морально- застарілих) за доступною ціною. «Завдяки цьому проекту покупці, які раніше не могли собі цього дозволити з причини незаможності, сьогодні мають змогу придбати певний товар», — упевнений Філатов. А це, за його словами, може допомогти тотально забезпечити українців електронікою. «Якщо брати західноєвропейський ринок, усім студентам британських ВНЗ, наприклад, на першому курсі видається iPod. ...Якщо ж оцінити український ринок, то він ще не наповнений і не досяг того розвитку, що на Заході. Тому на певний бум ми тільки очікуємо», — констатує директор мережі гіпермаркетів.

«Ми тут представляємо товари, які були відновлені, які мають невеликі пошкодження після складського зберігання, транспортування... Такий товар, звісно, буде продаватися з певною знижкою. ...І покупець, який прийде до нас, отримає повну консультацію про товар, про те, що з ним сталось, чому така ціна», — запевняє керівник гіпермаркету City.com Олексій Голубятников.

Раніше, за словами Філатова, подібний товар продавався просто на окремих полицях, тепер з нікому непотрібної «некондиції» вирішили зробити окремий проект. Поки про його перспективи керівники гіпермаркету говорять з надією. Окрім вже відкритого відділу в київському гіпермаркеті електроніки до кінця року планують відкрити в Дніпропетровську. А потім, за словами Філатова, поступово в усіх містах, де є більше трьох гіпермаркетів електроніки City.com.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати