Коротко / Економіка
Завершився «геосинтетичний» ремонт центральної вулиці Донецька
Компанія «Дорожнє будівництво «Альтком» завершила капітальний ремонт головної транспортної артерії Донецька — вулиці Артема. Про це повідомила прес-служба компанії. «Дорога, на ділянці від ДМЗ до проспекту Миру (довжина близько 3 кілометрів) повністю готова, залишилося лише відремонтувати зупиночні кишені. Провівши реконструкцію вулиці Артема, наші фахівці уклали геосинтетичну сітку і щебенево-мастичний асфальтобетон, повністю замінивши, таким чином, верхній шар покриття, — цитується в прес-релізі начальник БУ №1 ТОВ «Дорожнє будівництво «Альтком» Олександр Валуйкін. — Виконаний комплекс ремонтних робіт дозволить збільшити термін служби дорожнього полотна до 5-8 років та поліпшити його міцносні характеристики». За словами Валуйкіна, укладання асфальтобетону з щебенево-мастичним геотекстилем для ремонту доріг в центрі міста, вперше було застосоване в такому великому об’ємі. Для попередження утворення тріщин застосовувалися прошарки геосинтетичних матеріалів, на зупиночних кишенях — пристрої мощення з гранітної шашки. За цією ж технологією були відремонтовані й інші найбільш завантажені ділянки Донецька, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.
«АвтоКрАЗ» до кінця року поставить в Росію 50 нових сідельних супертягачів
Єдиний в Україні виробник великовантажних автомобілів — холдингова компанія «АвтоКрАЗ» (Кременчук Полтавської обл.) — до кінця поточного року планує продати Росії не менше 50 сідельних тягачів КрАЗ Т17.0ЄХ «Бурлака», серійне виробництво яких почате на підприємстві. Як повідомила прес-служба холдингової компанії в четвер, супертягач призначений для транспортування напівпричепів і причепів повною масою до 75 тонн. Автомобілі будуть поставлені споживачам Красноярського і Хабаровського краю, Свердловської області та Якутії, де вони використовуватимуться для перевезення спеціального важкого устаткування (колтюбингових і бурових установок) на нові нафтові та газові родовища. Автомобіль здатний працювати в діапазоні температур від –50 до +60 градусів Цельсія на висоті до 5 тисяч м над рівнем моря, долати водні перешкоди завглибшки до 1,5 м і сніговий покрив до 0,6 м. В даний час на головному конвеєрі підприємства виготовляється перша партія таких сідельних тягачів.
У порту «Южний» вперше здійснили вантажні роботи на рейді
У вересні вперше в історії «Южного» на рейді порту було здійснено дозавантаження великотоннажного судна типу capesize. Як повідомляється в прес-релізі Міністерства транспорту та зв’язку, спільними силами порту та вантажовласника на рейдовому перевантажувальному комплексі №1 на судно «KASSOS WARRIOR» (довжина — 300 м, ширина — 47,5 м, максимальна осадка — 18,5 м, дедвейт — 194 тис. тонн) було навантажено 28 тисяч тонн залізорудного концентрату. Всього ж на рейді планують довантажити 53 тисячі тонн. Проведення подібної вантажної операції стало можливим завдяки впровадженій спеціалістами підприємства технології дозавантаження суден з осадкою більше 14,5 м на зовнішньому рейді. Здійснення вантажних операцій на рейді дасть нові перспективи порту «Южний», зазначають у міністерстві. Адже завдяки новій для порту технології з’явиться можливість формувати повні суднові партії обсягом до 200 тисяч тонн. Таким чином планується збільшити привабливість «Южного» для вантажовласників і, як наслідок, наростити показники з вантажообігу та вантажопереробки, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
Миронівський цукровий завод, що простоював два роки, знову запустили
Компанія «ВВІКО» на цьому тижні ввела в дію Миронівський цукровий завод (ТОВ «ВІК-Р.С.Ф.», раніше — ВАТ «Кристал-М»), який простоював два роки і готувався до ліквідації, повідомив голова Київської облдержадміністрації Анатолій Присяжнюк. Він уточнив, що основним інвестором є президент групи компаній «МОЛЬВА-ВВІКО» Михайло Вугман. Як додали в облдержадміністрації, на первинному етапі завод планує переробити 200 тисяч тонн цукрового буряка і виробити 25 тисяч тонн цукру, 150 тисяч тонн жому і 8 тисяч тонн меляси, а згодом відновити переробку цукру-сирцю в об’ємі 70 тисячах тонн на рік.
До грудня добудують 7,3 нових кілометрів сімферопольської об’їзної
Державна служба автомобільних доріг «Укравтодор» має намір завершити першу чергу будівництва — від Євпаторійської до Миколаївської траси — об’їзної дороги навколо Сімферополя до 1 грудня. Про це сказано в повідомленні прес-служби Ради міністрів Криму. «Керівники «Укравтодору» обіцяють, що затримок з фінансуванням не буде. Якщо кошти будуть надходити вчасно, західна частина об’їзної дороги завдовжки 7,3 км буде готова до 1 грудня», — цитує прес-служба кримського уряду голови Ради міністрів Василя Джарти. За його даними, з початку року в будівництво об’їзної дороги було вкладено 169 мільйонів гривень. Будівельники зараз закінчують міст через річку Салгір — залишилося зміцнити русло ріки й закінчити встановлення огорож для пішоходів, споруда готова на 97%. Зі слів Джарти, завершення нинішнього етапу будівництва дасть змогу скоротити кількість транзитного транспорту в Сімферополі на 30—40%. За даними Міністерства транспорту й зв’язку Криму, коли об’їзна дорога буде продовжена до траси Сімферополь — Севастополь, кількість транзитних машин на сімферопольських вулицях знизиться на 70%. Будівництво дороги було почато в 1974 році.
«Газпром» придбає 14 сумських компресорних блоків
Сумське науково-виробниче об’єднання ім. Фрунзе має намір виготовити 14 компресорних блоків для російського газового монополіста компанії «Газпром». Про це сказано в повідомленні НВО ім. Фрунзе. Обладнання призначено для оснащення нових станцій «В’язниківська», «Нюксениця» і «Урдома». Потужність кожного газоперекачувального апарата становитиме 16 МВт. Ці станції споруджуються на газовій магістралі «Починки — Грязовець», що з’єднує Північно-Європейський газопровід («Північний потік») з газопроводом «Уренгой — Помари — Ужгород». У повідомленні також зазначається, що раніше продукція торговельної марки FRUNZE уже поставлялася для споруджуваних на газопроводі «Починки — Грязовець» компресорних станцій «Лукоянівська», «Іванівська», «Новоарзамаська». У серпні НВО ім. Фрунзе виготовило 10 компресорів для «Газпрому».
Випуск газети №:
№167, (2010)Рубрика
Економіка