Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

12 лютого, 00:00

Коньяки бахчисарайського розливу

Компанія «Алеф-Виналь» (Дніпропетровськ) планує в червні 2005 року розпочати в Бахчисарайському районі (Автономна Республіка Крим) будівництво заводу з виробництва і розливу вин, коньяків і лікеро-горілчаних виробів. Потужності нового заводу становитимуть 1200 тис. декалітрів (дав) на рік із розливу коньяків, із розливу тихих вин — 1800 тис. дав на рік, із виробництва і розливу горілки — 1200 тис. дав на рік. Передбачається, що будівництво заводу буде завершено в грудні 2006 року. Компанія розраховує, що запуск підприємства «відкриє нові можливості в освоєнні ринків алкогольної продукції України, близького і далекого зарубіжжя». Компанія «Алеф-Виналь» виробляє продукцію під торговими марками «Золотая Амфора», «Клинков» і «Соната».

Кримські макарони

Сімферопольська макаронна фабрика (Автономна Республіка Крим) планує у 2005 році збільшити виробництво на 19,4% порівняно з 2004 роком — до 10 тис. тонн. У 2004 році фабрика скоротила випуск продукції на 11,5% порівняно з 2003 роком — до 8,374 тис. тонн. Сімферопольська макаронна фабрика минулого року реалізувала макаронних виробів на суму 17,553 млн. грн., що на 3,9% більше порівняно з 2003 роком. Крім Сімферополя, великі підприємства з виробництва макаронних виробів в Україні знаходяться в Чернігові, Хмельницькому та Києві. Місткість внутрішнього ринку цих виробів фахівці оцінюють у 140 тис. тонн. на рік.

Дві емісії акцій

Черкаський хімічний завод «Азот» на Харківщині, що є найбільшим в Україні виробником аміачної селітри і четвертим за величиною виробником аміаку (після «Стиролу», Одеського припортового заводу і сєверодонецького «Азоту»), має нових акціонерів. Харківські компанії «Беркана плюс», «Тілон» та «Ейвас», скупили 60,07% акцій підприємства. У липні 2004 року акціонери «Азоту» затвердили результати підписки на акції додаткової емісії, збільшивши статутний фонд (СФ) заводу на 205 млн. грн. — до 621,5 млн. грн. До збільшення СФ близько 62,76% акцій «Азоту» володіли харківські компанії «Дюнарс» (17,098%), «Реал-Клас» (24,69%), «Камелот» (20,97%), фінансова компанія «Кліринговий дім» (Київ) володіла 16,6% його акцій, а Pearlman Enterprises Corp (Британські Віргінські острови) — близько 12%. У грудні 2004 року акціонери «Азоту» ухвалили рішення про нове збільшення СФ на 215 млн. грн. — до 836 млн. грн. До участі у зборах акціонерів не було допущено представників «Клірингового дому» і Pearlman Enterprises Corp. Перші тепер оскаржують у судах законність збільшення СФ на 205 млн. грн. На даний час 17,17% акцій «Азоту» у «Беркана плюс», 18% — у «Тілона» і 24,9% — у «Ейваса», повідомляє Марина ГОЛІНА, Харків.

Безризикова стратегія

Компанія з управління активами (КУА) «УкрСиб Ессет Менеджмент» (Київ) розпочинає розміщення акцій Корпоративного інвестиційного фонду «УкрСиб Стабільний дохід» на суму 20 млн. грн. номінальною вартістю 1 тис. грн. Покупцями акцій фонду зможуть бути як юридичні, так і фізичні особи. Основним напрямом інвестицій фонду будуть облігації, що знаходяться в обігу на внутрішньому ринку України, як державні, так і корпоративні, які складуть основний портфель фонду. Як відзначив голова правління КУА Олександр Суляєв, оскільки фонд орієнтуватиметься передусім на інвесторів фізичних осіб, то інвестиційну стратегію обрано максимально безризиковою. За словами голови правління АКІБ «УкрСиббанк» Олександра Адарича, термін дії акцій — три роки. Їх первинне розміщення проходитиме з 10 лютого 2005 року по 21 січня 2008 року. Платіжним агентом інвестиційного фонду і маркет-мейкером його акцій у ПФТС виступить УкрСиббанк.

Сімдесят нових літаків

Лізингова компанія «Укртранслізинг» (Київ) у 2005—2008 роках планує профінансувати будівництво на українських авіапромислових підприємствах 70 літаків Ан. Реалізація лізинговою компанією такої масштабної програми продиктована передусім тим, що за останні 10 років в Україні кількість літаків, що мають льотну придатність, скоротилася з 1228 до 480 одиниць. Вже найближчим часом літаки Ан-24, Як-40, Як-42, Ту-134 буде знято з експлуатації у зв’язку із завершенням терміну їх служби. Як інформує Інтерфакс-Україна, джерелами фінансування цього проекту стануть власні і залучені кошти лізингової компанії, а також прогнозується виділення державних кредитних ресурсів. Збудовані літаки буде передано на умовах лізингу авіаперевізникам України. Питання про затвердження цих планів компанія винесене на збори акціонерів ВАТ «Укртранслізинг», що відбудуться у лютому.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати