Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
«Укртелеком» виходить на старт
«Історичним» назвав рішення урядової комісії з приватизації «Укртелекому» розпочати продаж ВАТ «Укртелеком» у 2004 році голова Фонду держмайна України Михайло Чечетов. Передбачається, що конкурс з продажу 42,86% акцій національного оператора зв’язку буде оголошено наприкінці липня. За словами М. Чечетова, уже наступного тижня Кабінет Міністрів має затвердити умови конкурсу і стартову ціну пакету. Як повідомив М. Чечетов, відповідно до рішення комісії з приватизації «Укртелекому», очолюваної першим віце-прем’єром Миколою Азаровим, відкриті торги мають завершитися у третьому кварталі 2004 року. Склад конкурсної комісії поки ще не визначено, однак відомо, що очолюватиме її заступник голови ФДМ Світлана Ледомська. М. Чечетов також відзначив, що «Укртелеком» виставлятиметься на продаж без UMC. У власності держави залишиться 50%+1 акція. Ще 7,145% було продано трудовому колективу компанії.
«Таврія» і «Славута» можуть знову подорожчати
Запорізький автомобільний завод (ЗАЗ) може знову підвищити ціни на автомобілі через те, що прогнозується в найближчі два-три місяці зростання цін на комплектуючі, що викликане подорожчанням енергоносіїв, зокрема бензину. Про це агентству Інтерфакс-Україна повідомив голова правління ЗАТ «ЗАЗ» Олег Папашев. Він нагадав, що ЗАЗ працює з 680 постачальниками, 590 із яких знаходяться в Україні. «Поки що всі працюють за інерцією на тих запасах і проплатах, які було зроблено ще до підвищення, — сказав О. Папашев, — але безпосередні перевізники нашої продукції, як готової, так і комплектуючих, уже запропонували переглянути нам контракти у бік збільшення». На думку голови правління ЗАТ «ЗАЗ», потрібно чекати збільшення цін на комплектуючі в межах від 0,5 до 2% поступово до кінця року. В червні ЗАЗ підняв ціни на «Таврію» і «Славуту» на 165 грн., аргументуючи це підвищенням цін на метал. Зараз стандартна «Таврія» коштує 15085 грн., а стандартна «Славута» ЗАЗ-110307 — 16985 грн.
Розміщено половину емісії облігацій
ТОВ «Ярослав-Авто», що працює на ринку перевезення пасажирів у Києві, розмістило близько 4 тис. дисконтних облігацій номіналом 1000 грн. Про це повідомив агентству Інтерфакс-Україна генеральний директор підприємства Ігор Гусак. За його словами, покупцями виступили юридичні особи. Ціна продажу облігацій становить 800 грн., вони реалізовуються з дисконтом 20%. ТОВ «Ярослав-Авто» 8 червня розпочало розміщення своїх облігацій загальною номінальною вартістю 8 млн. грн. із терміном погашення 1 червня 2014 року. Дата закінчення розміщення — 31 грудня 2004 року. Компанія розміщує облігації самостійно. Умови емісії не передбачають можливості дострокового викупу облігацій емітентом.
Автобусне виробництво «переїхало» у Львів
ЗАТ «Бориспільський автобусний завод» (БАЗ, Київської обл.) планує в четвертому кварталі 2004 року розпочати серійне виробництво автобусів у Львові. Про це повідомив голова наглядової ради ЗАТ Володимир Бутко. За попередніми прогнозами, спочатку випускатиметься близько 50 машин на місяць. Орієнтовна вартість проекту — $2 млн. Виробничі потужності буде розміщено на території Львівського експериментального заводу комунального обладнання, які БАЗ взяв в оренду. У Львові випускатимуть моделі автобусів «Роксолана» і «Турист», а також автобус для сільської місцевості. Крім того, на львівському підприємстві, де працюватиме конструкторське бюро, планується виробляти експериментальні зразки. За словами В. Бутка, раніше БАЗ налагодив виробництво автобусів у Чернігові, де на одному з підприємств планують випускати близько 50 автобусів на місяць. За шість місяців поточного року компанія випустила близько 300 автобусів. Всього БАЗом розроблено 14 моделей малих і середніх автобусів.
Зростання виробництва на тлі зростання цін
ВАТ «Завод залізобетонних конструкцій ім. С. Ковальської» (Київ) у січні-червні збільшив виробництво на 43% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року — до 97,847 млн. грн. (в діючих цінах). Як повідомив агенції Інтерфакс-Україна заступник директора з економіки ВАТ Микола Суботенко, за шість місяців підприємство випустило 73,1 тис. кубометрів збірного залізобетону, 8,9 тис. кубометрів фундаментних блоків і 420,2 тис. кубометрів бетонорозчину. Значне збільшення обсягів виробництва в діючих цінах зумовлене ціновою ситуацією на ринку залізобетонних виробів і матеріалів, зокрема подорожчанням цементу і щебеню — зазначили в компанії.
Випуск газети №:
№124, (2004)Рубрика
Економіка