Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
У Львові стартував пілотний проект із продажу комп’ютерного програмного забезпечення українською мовою
Наприкінці травня 2011 року «Майкрософт Україна» розпочала пілотний проект у Львові під назвою «Навчи свій комп’ютер розмовляти українською мовою». «Ми для наших рисейлорів та бізнесу в регіонах, а саме у Львові, створили програму, що спрямована на зацікавлення українців використовувати комп’ютерне програмне забезпечення (ПЗ) українською мовою», — розповідає «Дню» генеральний директор компанії «Майкрософт Україна» Дмитро Шимків. Тепер львів’яни можуть купити україномовний Windows та Office. Ідея запустити цей проект виникла після того, розповідає Шимків, як до компанії збільшилася кількість звертань від людей із Західної України з запитанням, чому немає українського Windows. Крім того, стратегічний розвиток компанії в Україні передбачає її активне просування в регіони. Проект планується завершити в червні 2011 року. Після цього подібну практику планується поширитися на всю Західну Україну, повідомляє Наталія БІЛОУСОВА, «День».
СКМ і СМАРТ створять сільськогосподарський холдинг
Групу HarvEast створено на базі сільськогосподарських активів Комбінату імені Ілліча, акціонерами холдингу виступлять група СКМ і група «Смарт-Холдинг». Для керування холдингом акціонерами створено однойменну керуючу компанію HarvEast, якій буде передано права зі стратегічного та операційного управління холдингом. «Ми віримо в потенціал українського сільського господарства і розглядаємо цей напрям бізнесу як стратегічний для СКМ. Ми готові інвестувати в його довготермінове зростання та системно працювати над створенням сильної, ефективної, конкурентоспроможної аграрної компанії. Упевнений, що це сприятиме й розвитку СКМ, і розвитку українського сільського господарства в цілому», — сказав генеральний директор компанії СКМ Олег Попов. В управління холдингу HarvEast буде передано сільськогосподарські активи ММК імені Ілліча: оброблювані землі загальною площею понад 200 тисяч гектарів; велика рогата худоба, ферми для свиней; інші профільні активи (виробництво комбікормів, насіннєве рослинництво). Географічно перераховані активи розташовано переважно в Донецькій області, а також — у Запорізькій, Черкаській, Житомирській областях і в АР Крим. За словами в.о. генерального директора холдингу Дмитра Скорнякова, стратегію розвитку холдингу, як і запланований обсяг інвестицій, буде представлено вже 2012 року. «Проте вже зараз можна сказати, що інтерес для нас являють ті напрями, в яких у нас є безперечні конкурентні переваги сьогодні. Наприклад, ми плануємо розвивати рослинництво і молочне тваринництво, оскільки поточна конфігурація аграрних активів ММКІ є для цього чудовою платформою», — сказав він. Кінцеве формування холдингу — передача йому зі структури Метінвесту сільськогосподарських активів, затвердження стратегії розвитку та формування команди — завершиться 2012 року, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».
До серпня в «Укрзалізниці» планують створити два оператори вантажних вагонів
Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») розраховує протягом місяця-двох створити на базі підприємств, які входять до її структури, два оператори вантажних вагонів. «Генеральний директор прийняв ухвалу про створення вантажних компаній в Україні. Тому найближчим часом — вважаю, це місяць-два, буде створено вантажні компанії на базі двох наших підприємств, куди буде передано піввагона», — сказав перший заступник генерального директора «Укрзалізниці» Микола Сергієнко. Він уточнив, що оператори буде створено на базі Дарницького вагоноремонтного заводу та Українського державного центру з експлуатації спеціалізованого рухомого складу («Укспецвагона»). Сергієнко також повідомив, що згадані підприємства дістануть у власність близько 55 — 58 тисяч піввагонів. «Ми хочемо створити компанії, які будуть власниками вагонів, їх ремонтуватимуть і будуть експедиторами. У Росії експедитори та ремонт — це різні поняття, різні підприємства, а в нас це буде в одних руках, ми так плануємо. Це дасть те, що власник стежитиме за своїм вагоном, відстежуватиме експлуатацію і ремонт та технічний стан. Тобто життєвий цикл дешевший, ніж у оператора. Оператор — це чистий наїзник. А коли ти власник, то знаєш час ремонту, скільки грошей у нього вкласти, можеш одного разу вкласти більше, але забезпечити великі міжремонтні пробіги. Я бачу, що росіяни на цьому обпеклися. Ми вирішили врахувати їхні помилки і зробити інакше», — сказав Сергієнко.
Таїланд закупить партію українських БТРів
На сьогодні співпраця між Україною і Таїландом у військово-технічній сфері набирає обертів. Зокрема, уряд Таїланду ухвалив рішення про закупівлю для потреб Королівської тайської армії додаткової партії БТР-3Е1 у 121 одиницю. Про це йдеться в повідомленні на сайті держпідприємства Укрспецекспорт. Як наголошується в повідомленні, таке рішення таїландська сторона прийняла за результатами випробувань першої партії бронетранспортерів БТР-3Е1, поставлених Україною в рамках виконання контракту, укладеного між ГК Укрспецекспорт і військовим відомством Таїланду. У відомстві очікують, що відповідний контракт буде підписаний до кінця червня поточного року. Наразі узгоджуються деталі контракту, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».
Випуск газети №:
№99, (2011)Рубрика
Економіка