Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Порт «Южний» розробив та впровадив унікальну технологію вантажних операцій
У порту «Южний» було здійснено дозавантаження балкеру типу capsize на зовнішньому рейді. Як повідомляє прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України, це унікальна технологія, що дає змогу дозавантажувати судна-гіганти з великою осадкою без їхньої швартовки біля причалів порту. Раніше повне завантаження суден типу capsize в портах Одеського регіону було неможливим — не дозволяли глибини біля причалів. Єдиним портом на Чорному морі, який міг здійснити таку операцію, була румунська Констанца. Дозавантаження здійснювалося на балкер «CAPEGULF», що має довжину 274 м, ширину — 43 м, дедвейт — 144 тисячі тонн, максимальну осадку — 17 м (для порівняння: максимальна довжина футбольного поля — 120 м). Біля причалів «Южного» на борт балкеру було навантажено 41,5 тисячі тонн залізорудного концентрату, а на зовнішньому рейді довантажили ще близько 50-ти тисяч тонн. Для цього судно було відведено на відстань трьох миль від зовнішніх воріт порту. Далі вантажні роботи здійснювалися за допомогою двох плавучих кранів та двох несамохідних барж, які було відбуксовано на зовнішній рейд до місця стоянки балкеру. Глибина у місці перевалки вантажу сягала 19 м. У прес-релізі міністерства відзначають, що впровадження технології рейдової дообробки суден збільшить привабливість «Южного» для вантажовласників та додасть конкурентних переваг, адже тепер можливе повне завантаження великотоннажного флоту в одному місці, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
Обсяг транзиту природного газу територією України за вересень зменшився
Обсяг транзиту природного газу територією України за вересень 2010 року зменшився на 16,15% в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року і склав 9 286,35 мільйона кубометрів. Про це повідомляє прес-служба ДК «Укртрансгаз». Згідно з даними за вересень, транспортування природного газу через територію України становить 6 887,20 мільйона кубометрів (з них до країн Західної Європи 6 715,88 мільйона кубометрів, в країни СНД — 171,32 мільйона кубометрів), а в аналогічному періоді 2009 року становило 9 031,90 мільйона кубометрів (країни Західної Європи — 8 846,54 мільйона кубометрів і країни СНД — 185,36 мільйона кубометрів відповідно). Обсяг транзиту для споживачів України за липень склав 2 365,03 мільйона кубометрів, що на 157,27 мільйона кубометрів більше, ніж в аналогічному періоді 2009 року. Всього з початку 2010 року (за дев’ять місяців) обсяг транзиту природного газу по території України склав 105 260,06 мільйона кубометрів, що на 11,40% більше, ніж за аналогічний період 2009 року (94 487,63 мільйона кубометрів), повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
Будівництво мосту через Південний Буг у Миколаєві розпочнеться 2015 року
Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко, перебуваючи з робочим візитом у Миколаєві, повідомив, що будівництво мостового переходу через Південний Буг планується розпочати в 2015 році. На думку міністра, будівництво такого переходу є логічним в контексті проекту кільцевої дороги навколо Чорного моря для того, щоб зв’язати відрізок Одеса-Рені і далі — перехід на Румунію в рамках Причорноморського транспортного коридору Європи. «Мостовий перехід через Південний Буг — глобальний проект. Він є абсолютно необхідним для Миколаївського регіону», — зауважив Єфименко. Нині Мінтрансзв’язку опрацьовує техніко-економічне обѓрунтування будівництва мостового переходу. Нагадаємо, 17 червня 2009 року Кабінетом Міністрів України створено робочу групу з питань проектування і будівництва цього мосту. Мостовий перехід за проектом розташований на трасі М-14 Рені—Новоазовськ в рамках Причорноморського транспортного коридору Європи, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.
Харківський приладобудівний завод санують зі скороченням половини персоналу
План санації державного підприємства «Приладобудівний завод ім. Шевченка», затверджений на рівні Кабінету Міністрів, передбачає скорочення близько 900 осіб із 1850 (які є на сьогодні), повідомив голова Харківської облдержадміністрації (ОДА) Михайло Добкін. Як повідомляє прес-служба ОДА, в ході зустрічі з трудовим колективом заводу він уточнив, що план санації незабаром буде спрямовано на затвердження до суду. Добкін також зазначив, що найближчим часом на завод надійдуть значні кошти в межах отриманих замовлень, що дозволить вирішити питання із заборгованістю заробітної плати, яка, за даними профкому, становить близько 20 мільйонів гривень. «Фактично вже вирішено, що наступного тижня ви отримуєте 5 мільйонів гривень замовлення від Заводу імені Малишева. Я розмовляв і з Андрієм Петровичем Клюєвим (першим віце-прем’єром. — Ред.), і з профільним міністром, аби вам до 5 мільйонів дали ще 6, тоді ми повністю до кінця року без проблем зможемо виплачувати поточну заробітну плату, бо 2,7 мільйона гривень від «Укртелекому» також буде перераховано», — сказав голова ОДА. За його словами, у підприємства також є можливість виграти тендер «Турбоатома» на 3 мільйони гривень. Добкін додав, що план санації передбачає серйозну реорганізацію заводу, оновлення номенклатури товарів, що випускаються, і збільшення валового доходу до 200 мільйонів гривень на рік до 2012 року.
Україна вироблятиме швидкісні електропотяги Hyundai
Можливість постачання до України швидкісних міжрегіональних електропотягів, зокрема, в рамках підготовки до чемпіонату Євро-2012, обговорив з представниками південнокорейської корпорації Hyundai перший віце-прем’єр України Андрій Клюєв. Як повідомила прес-служба першого віце-прем’єра, проект, запропонований корейською стороною, передбачає постачання 10 потягів корейського виробництва. Основні технічні вимоги української сторони до потягів уже практично погоджено «Укрзалізницею» з корпорацією Hyundai. Другий етап проекту передбачає створення відповідного виробництва в Україні: спочатку великовузлової складки, потім — дрібновузлової, потім — виробництво запчастин, говориться в повідомленні. Проект передбачає отримання кредиту від корейського «Ексімбанку» в сумі 216 мільйонів доларів. Наступного тижня до України прибуде делегація представників корейських фінансових інститутів для обговорення умов можливого кредиту. За результатами зустрічі Клюєв доручив Міністерству транспорту та зв’язку і Держадміністрації залізничного транспорту ретельно пропрацювати умови проекту та доповісти для прийняття остаточної ухвали урядом України. За даними Hyundai Corporation, подібні проекти з виробництва корейських електропотягів уже реалізуються в США, Туреччині, Іраку та Індії.
Випуск газети №:
№185, (2010)Рубрика
Економіка