Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

10 грудня, 00:00

Кількість суднозаходів в український канал Дунай — Чорне море зростає

За 11 місяців цього року через глибоководний судновий хід (ГСХ) Дунай — Чорне море пройшло 1 274 судна. Про це повідомляє прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України. Як написано в прес-релізі міністерства, незважаючи на падіння вантажопотоків і суднозаходів у січні-травні 2009 року, цьогорічний середній показник має тенденцію до збільшення: кількість суднозаходів зросла на 10% порівняно із 2008 роком (минулого року за аналогічний період каналом пройшло 1 156 суден). «Збільшити кількість суднозаходів вдалося завдяки очевидним перевагам українського ГСХ: це і зручне з’єднання із морем, і можливість цілодобового й двостороннього руху природним рукавом Дунаю, і нижчі на 40—60% тарифи», — цитується в повідомленні директор ДП «Дельта-лоцман» Олександр Голодницький. Від початку відновлення судноплавства на ГСХ Дунай — Чорне море з квітня 2007 року українським каналом пройшли судна під прапорами багатьох країн: України, Росії, С’єрра-Леоне, Туреччини, Молдови, Панами, Мальти, Болгарії, Ліберії тощо. З них під українським прапором було 1 504 суден (44,7% від загальної кількості), під іноземними — 1 859 суден (55,3%), повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

У Iвано-Франківську відтепер щодоби буде на дві тонни кондвиробів більше

Великий виробник хлібобулочних виробів холдинг «Хлібні інвестиції» (Київ) увів у експлуатацію на Івано-Франківському хлібокомбінаті лінію з виробництва кондитерських виробів потужністю дві тонни на добу. Про це повідомив представник холдингу. Нова лінія укомплектована тісторозкачувальною машиною, ротаційними печами, тістомісильною машиною. У придбання, а також встановлення цієї лінії, на якій будуть випускати кондитерські вироби з листкового тіста, було інвестовано три мільйони гривень. Нове обладнання встановлене в реконструйованому кондитерському цеху підприємства. У ході реконструкції було побудовано нове відділення для випічки кондитерських виробів, установлене нове холодильне обладнання, а також зроблено капітальний ремонт із заміною всіх комунікацій. Вартість інвестицій у реконструкцію становила 3,5 мільйона гривень.

В Україні почали будівництво нового проекту для «логічних» телекомунікацій

Оператор мобільного зв’язку компанія «Український мобільний зв’язок» (бренд МТС) і компанія Nokia Siemens Networks B.V. (Амстердам, Нідерланди) почали будівництво проекту єдиного надання телекомунікаційних послуг FMC (Fixed-mobile convergence) для віртуальних корпоративних мереж (VPN). Про це сказано в повідомленні прес-служби компанії МТС. Впровадження цього проекту дозволить співробітникам корпорацій-клієнтів одержувати доступ до приватних клієнтських мереж VPN за допомогою практично будь-якої провідної або бездротової технології (фіксованої телефонії, 3G, VoIP, Wi-Fi та інших). Серед нових можливостей, які з’являться завдяки впровадженню проекту, компанії називають використання системи спрощеного набору (короткі номери) для номерів фіксованого й мобільного зв’язку, переведення прийнятого дзвінка на іншого абонента, переадресація дзвінка за сигналом «зайнято», зняття трубки за іншого абонента (перехоплення дзвінка), групові виклики та інше. Перший тестовий дзвінок у новій мережі МТС планує зробити вже в першому кварталі 2010 року. VPN (Virtual Private Network) — узагальнена назва технологій, які дозволяють забезпечити одне або кілька мережних з’єднань (логічну мережу) поверх іншої мережі, які при належному рівні реалізації та використанні спеціального програмного забезпечення можуть підтримувати високий рівень шифрування переданої інформації.

84 львівських автобуси розраховують продати до Македонії

Холдинг «ЛАЗ» («Львівські автобусні заводи») розраховує на перемогу в тендері на постачання 84 автобусів до Македонії, який проводиться міністерством транспорту цієї країни з урахуванням того, що за інформацією, розміщеною на сайті міністерства, ЛАЗ запропонував найкращу ціну серед усіх учасників тендеру. «Ми беремо участь у тендері на постачання до Македонії 80 міських автобусів «соло» і чотирьох зчленованих автобусів, і сьогодні маємо на сайті міністерства інформацію про те, що нами запропоновано найнижчу ціну. Про остаточну ж ухвалу нам буде повідомлено додатково», — повідомили в керуючій компанії холдингу «Сіті Транспорт Груп». Відповідну інформацію дійсно розміщено на сайті міністерства транспорту Чорногорії 7 грудня. У той же час у компанії спростували поширену сьогодні в українських ЗМІ інформацію про перемогу холдингу в тендері на постачання 100 автобусів до Чорногорії. «Про такий тендер ми навіть нічого не знаємо», — повідомили агенцію в компанії. Раніше керівництво холдингу говорило про зацікавленість у поставках автобусів на ринки балканських країн, де холдинг бере участь у ряді тендерів. Поточного року з урахуванням різкого скорочення попиту на автобуси підприємство працює лише під конкретні замовлення.

Здачу нової лінії з виробництва цементу «сухим» способом переносять

ВАТ «Подільський цемент» (Кам’янець-Подільський Хмельницької обл.), що входить до складу холдингу Cement Roadstone Holdings (CRH, Ірландія), планує в жовтні 2010 року запустити нову технологічну лінію для виробництва цементу «сухим» способом потужністю 2,5 мільйона тонн продукції на рік, тоді як раніше її запуск планувався на початок 2010 року. «Компанія дуже інтенсивно працює над тим, аби запустити лінію швидше. Але, крім усього, є таке поняття, як якість робіт», — сказав комерційний директор «Подільського цементу» Анатолій Дегтярьов. За його словами, до цього часу загальний обсяг інвестицій у будівництво нової лінії становить 1,405 мільярда гривень. Після запуску нової лінії на 2,5 мільйона тонн продукції «Подільський цемент» має намір закрити п’ять старих ліній для виробництва цементу більш енерговитратним «мокрим способом» загальною потужністю 2,5 мільйона тонн цементу.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати