Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
20 мільйонів євро на ризик-менеджмент
Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) має намір інвестувати в капітал і надати довгостроковий кредит Мегабанку (Харків) на загальну суму EUR 20 мільйонів. Питання виділення коштів розгляне рада директорів банку 30 червня. У рамках проекту планується надання технічної допомоги для поліпшення системи ризик-менеджменту. Нагадаємо, що інша фінансова організація International Finance Corporation (IFC, група Всесвітнього банку) збирається надати Мегабанку 10 мільйонів дол. у вигляді трирічного конвертованого кредиту і ще 10 мільйонів дол. — у вигляді семирічної субординованої позики (рада директорів IFC збирається розглянути питання про виділення цих коштів 22 червня).
Металургійний гігант займеться питаннями маркування й пакування продукції
ТОВ «Метінвест-Україна» для поліпшення обслуговування споживачів і задоволення їхніх запитів збирається зайнятися питаннями маркування й пакування металопродукції на сучасному рівні. За словами генерального директора компанії Олега Ольшанського, наразі триває робота зі створення клієнтоорієнтованої компанії, що вистроює внутрішні й зовнішні процеси та бізнес-відносини для повного задоволення потреб покупців і отримання максимальної взаємовигідної вигоди — як матеріальної, так і моральної. Крім того, для стабільності поставок розглядається питання будівництва демпферного складу на території одного з підприємств групи.
Міст зведуть лише під держгарантії?
Найбільша мостобудівна компанія України ВАТ «Мостобуд» (Київ), що виступає генпідрядником будівництва автомагістралі через Дніпро в Запоріжжі, готова взяти кредит на продовження будівництва під гарантії держави. «Є банки, які готові дати кредит для будівництва мостів на 15 років під 14% річних. Але для цього потрібні тверді гарантії держави», — наводяться в повідомленні Запорізької міськдержадміністрації слова начальника будівництва магістралі через Дніпро Володимира Клименка. У повідомленні вказується, що на сьогодні це єдина можливість відновити будівельні роботи на об’єкті й не привести місто до транспортного колапсу, оскільки технічний стан проїзної частини дамби ДніпроГЕС і мостів інженера Преображенського є критичним. Як раніше повідомлялося, аварійному стану автодорожного проїзду по дамбі ДніпроГЕС привласнений код надзвичайної ситуації місцевого рівня. Крім того, комісія з обслідування мостів Преображенського через Дніпро в Запоріжжі рекомендувала обмежити ними рух залізничного та автомобільного транспорту.
До кінця червня з’явиться робочий проект нового термінала Львівського аеропорту
ТОВ «Тебодін Україна» («донька» нідерландської Tebodin Consultants and Engineers, B.V., Київ), планує наприкінці червня передати Міністерству транспорту та зв’язку робочий проект нового пасажирського термінала міжнародного аеропорту «Львів». «На сьогоднішній день ми завершили стадію проекту, зараз він проходить (державну. — Авт.) експертизу. Основні експертні коментарі вже були нам передані — їх небагато. Ми їх практично усі вже врахували, і зараз працюємо над тим, щоб передати оновлений щодо коментарів проект на експертизу», — повідомив керівник київського офісу компанії Валерій Левко. Нагадаємо, що раніше міністр транспорту та зв’язку Йосип Вінський повідомляв, що державна експертиза проекту нового термінала Львівського аеропорту буде завершена до кінця травня.
Німці інвестують у переробку відходів вугільних підприємств Львівщини
Керівництво Львівської облдержадміністрації та представники німецької компанії Allmineral, що займається переробкою відходів вугільних підприємств та збагаченням вугілля, узгодили спільні кроки щодо реалізації на Львівщині інвестиційного проекту з переробки відходів вугільних підприємств. Як повідомила прес-служба Львівської облдержадміністрації у середу, проект передбачає залучення 250 мільйонів гривень інвестицій на усунення екологічної загрози і ліквідацію наслідків забруднення, викликаних накопиченням неутилізованих відходів вугільних підприємств області. Прес-служба зазначає, що реалізація проекту дозволить вирішити гостру екологічну проблему регіону, що виникла внаслідок накопичення великої кількості неутилізованих відходів вуглевидобувної галузі (на териконах Львівщини накопичено більше 42 мільйонів кубометрів відходів). «Наша компанія — один зі світових лідерів із технології сухої переробки відходів. Внаслідок переробки в породі практично не залишається вугілля, не виникають займисті терикони, що викликають екологічне забруднення», — наводить прес-служба слова генерального директора Allmineral Герберта Бройєра.
Білоруси знову купуватимуть українську електроенергію
Україна планує відновити комерційні поставки електроенергії до Білорусі з 1 червня 2009 року, повідомив міністр палива та енергетики Юрій Продан журналістам. «Ціна буде вищою за середню ціну закупівлі ДП «Енергоринок» (оператор оптового ринку електроенергії країни. — Ред.) у енергогенеруючих компаній. Тож, підписавши такі контракти, ми забезпечимо завантаження наших потужностей, що сьогодні простоюють», — зазначив міністр. «Питання цін є комерційною таємницею, але, в принципі, ми експортуватимемо за тією ціною, що сьогодні вигідна для України», — додав він. Продан також уточнив, що поставки електроенергії до Білорусі здійснюватиме держпідприємство «Укрінтеренерго». За словами міністра, контракт на поставку української електроенергії із білоруською стороною вже підписаний. Щомісячний об’єм української електроенергії, що поставляється до Білорусі, становитиме 100 млн. кВт/годин, потужність поставок — 200 МгВт на місяць. Україна припинила комерційні поставки електроенергії до Білорусі з 1 липня 2007 року через те, що держконцерн «Біленерго» не погодився на запропоноване українською стороною підвищення цін.
Випуск газети №:
№88, (2009)Рубрика
Економіка