Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

28 квітня, 00:00

У Миколаївському порту відкрито сучасний холодильний комплекс

Розподільчий холодильник для зберігання продукції глибокого замороження побудовано на території порту компанією ТД «Морепродукт» із залученням норвезьких інвестицій у рамках реалізації інвестиційних проектів, передбачених генеральним планом розвитку Миколаївського порту на 2006 — 2008, повідомила «Дню» прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України. Вартість проекту склала близько 12 мільйонів доларів. Місткість холодильних камер складає 12 тисяч тонн продукції. Очікуваний обсяг перевалки вантажу — 120 тисяч тонн на рік. Комплекс побудовано «з нуля» з урахуванням світових стандартів зберігання заморожених продуктів за найсучаснішими технологіями: термінал обладнано потужними компресорами і теплообмінним обладнанням світових лідерів холодильного обладнання — компаній Bitzer та Guntner. Комплекс призначено для зберігання продукції глибокого замороження, насамперед — риби. Холодильний термінал надає весь комплекс послуг: перевалку, складування, митну очистку та ветеринарну сертифікацію продукції. І оскільки він має статус митно-ліцензійного складу, вантажі надходитимуть не лише для українських споживачів, а й транзитом для сусідніх країн. Відтепер цей холодильний комплекс — найсучасніший за своїми технічними параметрами та не має аналогів в Україні, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

Реалізаторам арештованого майна потрібні стимули?

Міністерство юстиції пропонує встановити додаткові стимули для спеціалізованих організацій, що реалізують майно, арештоване державною виконавчою службою, йдеться в повідомленні прес-служби міністерства. Як повідомив міністр юстиції Микола Оніщук, розроблено проект наказу, яким передбачається внести зміни до порядку реалізації арештованого майна та порядку проведення прилюдних торгів з його реалізації. Зокрема, пропонується виплачувати у якості «комісійної» винагороди реалізаторам майна 15 відсотків від суми, вирученої за товар. Існуючий же порядок реалізації арештованого майна призводить до того, що, незалежно від кінцевої ціни реалізації майна, спеціалізована організація не отримує додаткових матеріальних стимулів. Ще до початку торгів реалізатор отримує всю винагороду, оскільки згідно чинного порядку ця винагорода сплачується покупцями у вигляді гарантійного внеску. Така ситуація призводить до того, що спеціалізована організація зацікавлена лише у реалізації майна, а максимальне підвищення ціни реалізації не дає їй жодних матеріальних переваг, у зв’язку з чим вона не зацікавлена у такому підвищенні ціни. Тож проект наказу Мін’юсту, йдеться в повідомленні, спрямовано на підвищення зацікавленості спеціалізованих організацій у реалізації арештованого майна за найвищою ціною. В міністерстві сподіваються, що результатом таких змін стане покращання захисту прав та інтересів сторін виконавчого провадження, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

Європа допомагає нам знешкодити радіоактивні відходи

Новий об’єкт зі знешкодження радіоактивних відходів передано кінцевому користувачу — Чорнобильській атомній електростанції, повідомило «Дню» представництво Європейської комісії в Україні. Цей проект на 47 мільйонів євро фінансований Європейською комісією спільно з Україною. Вчасне закінчення будівництва промислового комплексу зі знешкодження твердих радіоактивних відходів, який складається зі збагачувальної обробки та устаткування для зберігання радіоактивних відходів, було передумовою для підвищення постійної безпеки цієї ядерної ділянки, відзначається в повідомленні. Європейська комісія й надалі обіцяє співпрацювати з Україною в галузі переробки радіоактивних відходів та надасть додаткові вісім мільйонів євро на подальшу співпрацю у цій сфері, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.

Українські машинобудівники хочуть модернізувати вітчизняну ГТС

Профспілка українських машинобудівників «Машметал» закликає уряд країни залучити до модернізації газотранспортної системи (ГТС) вітчизняні підприємства, зокрема Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання ім. Фрунзе, «Мотор Січ», «Зоря-Машпроект», Чернівецький машзавод і «Сніжнянськхіммаш». Як повідомила прес-служба Сумського НВО ім. Фрунзе, відповідне звернення до Кабінету Міністрів ініціювала профспілка підприємства. У зверненні містяться пропозиції, що базуються на практичних можливостях українських машинобудівних компаній у сфері оснащення нафтопромислових і газотранспортних об’єктів. Зокрема йдеться про потужності Сумського НВО, що дозволяють випускати повний комплекс обладнання для газової та нафтової промисловості. Підприємство готове забезпечити ГТС потужними сучасними компресорами, системами автоматичного управління й іншим обладнанням. Підприємства-партнери — «Мотор Січ» і «Зоря-Машпроект» — газотурбінними установками, Чернівецький машзавод і «Сніжнянськхіммаш» — газоочисним, газопідготовчим обладнанням і арматурою. На думку генерального директора ВАТ «Сумське НВО ім. Фрунзе» Ігоря Іванова, яку наводить прес-служба, технічні можливості вітчизняних машинобудівних компаній дозволяють на 90% забезпечити процес реконструкції ГТС.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати