Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Мобільний інтернет тепер буде і в метро
Послугу мобільного інтернет-доступу в київському метрополітені збирається впровадити ЗАТ «Український мобільний зв’язок». Як повідомив директор центрального територіального управління компанії Володимир Костяний, можливість для цього надасть модернізація встановленого на сьогоднішній день GSM-обладнання, з приводу чого ведуться переговори з керівництвом метрополітену. Костяний також зауважив, що компанія зацікавлена крім GPRS/EDGE-доступу організувати в метро доступ на основі технології Wi-Fi. Упровадження операторами послуг мобільного інтернет-доступу, який є недоступний сьогодні в метрополітені, дозволить абонентам крім традиційних сервісів здійснювати відправку MMS-повідомлень.
«Удосконалений» політ
Новий регіональний Ан-148-200 місткістю до 99 пасажирів здійснить перший політ 2009 року, повідомив журналістам у ході Міжнародного авіакосмічного салону у Фарнборо (Великобританія) генеральний конструктор Авіаційного науково-технічного комплексу ім. Антонова Дмитро Ківа. «Це технологічно нескладна модифікація», — зазначив він, уточнивши, що сертифікація літака запланована на 2010 рік. «Вихід літака на ринок намічено на 2011 рік», — додав Ківа, наголосивши, що на літак уже є «тверді» замовлення. Модифікація нового регіонального Ан-148 — Ан-148-200 відрізняється від базової моделі підвищеною пасажировмісністю та подовженим фюзеляжем (на 1700 мм). Потреба ринку в даній модифікації літака до 2015 року оцінюється в 200 одиниць.
Для одних — складна ринкова кон’юнктура, а для інших — експансія
Три київських супермаркети російської мережі «Патерсон», зокрема, по вул. Урицького, 25, по вул. Рокосовського 3/4 і по вул. Малиновського, 12 у ТЦ «Метрополіс», купило столичне ТОВ «ЕКО». Як повідомляється в прес-релізі компанії, операцію з придбання супермаркетів було завершено в останній декаді червня 2008 року. «Сума операції не розголошується, бізнес було придбано в комплексі — включаючи право на власність оренди, касове та технологічне обладнання, договірні зобов’язання і т.д.», — йдеться у прес-релізі. За даними компанії, наразі завершується процес ребрендингу супермаркетів, приведення технологій торговельних залів до стандартів мережі «ЕКО-маркет», завезення товару та навчання персоналу для роботи в даних супермаркетах. «Придбання українського бізнесу «Патерсона» «перевиконало» плани експансії компанії «ЕКО»: якщо на початку року ми планували розширити мережу на 20 супермаркетів цього року, у травні плани збільшилися до 25, зараз уже виходимо як мінімум на 28 супермаркетів. І це ще не межа — можливі нові придбання як невеликих мереж, так і окремих об’єктів, — адже переговори компанія веде постійно», — повідомляється в прес-релізі. Як повідомлялося раніше, російська мережа супермаркетів «Патерсон» ухвалила рішення продати три свої магазини в Києві через «складну ринкову кон’юнктуру в Україні».
Частину акцій української біржі придбали поляки
Варшавська фондова біржа (WSE) придбала майже 25% київського ЗАТ «Фондова біржа «Іннекс», повідомив президент WSE Людвік Собольовськи. «Ми щойно успішно завершили операцію, в результаті якої WSE стало акціонером української біржі «Іннекс». Зараз ми володіємо 25% акцій», — сказав він. Голова ради біржі «Іннекс» Михайло Назарчук підтвердив інформацію щодо завершення операції. Він уточнив, що точний пакет акцій становив 24,98% статутного капіталу. На початку червня WSE заявила про плани стати акціонером однієї з українських фондових бірж. Незважаючи на заявлені останнім часом чотирма українськими біржами проекти із запуску нових торгових систем, Варшавська біржа вважає перспективною участь у капіталі однієї з бірж в Україні, в тому числі, в зв’язку з поглибленням інтеграції країни та її фінансового ринку з європейським.
Для «мінеральних добрив» шукають покупця
Фонд державного майна ухвалив рішення про приватизацію державного пакету акцій ЗАТ «Дніпровський завод мінеральних добрив», який становить 40% статутного капіталу товариства. Як повідомляє ФДМ, до продажу пропонується 9,662 тисячі акцій сумарною номінальною вартістю 9,662 мільйона гривень. «Дніпровський завод міндобрив» у січні—березні поточного року збільшив чистий прибуток у 4,25 рази в порівнянні з аналогічним періодом 2007 року — до 3,399 мільйона гривень, чистий прибуток від реалізації продукції та валовий прибуток вдвічі — до 74,028 мільйона гривень і 8,099 мільйона гривень відповідно. Завод займається виробництвом фосфатних добрив, азотних з’єднань й іншої продукції неорганічної хімії.
«Агресивна» пропозиція з кредитування
В Україні запустили унікальну програму кредитування, яка практикується вже в 26 країнах світу. Вона розроблена та впроваджена спільними зусиллями компанії «Ніссан Мотор Україна» та спеціалізованого банку RCI Banque, який є дочірньою структурою групи Nissan-Renault і фінансує близько 40% продажу Nissan і Renault в Європі. Програма Nissan Finance об’єднала в собі всі вигоди послуг із придбання в кредит і лізингу автомобілів для приватних клієнтів. Крім того, вже до кінця 2008 — початку 2009 року заплановано запуск спеціалізованої програми зі страхування та лізингу для корпоративних клієнтів. Як заявив генеральний директор компанії «Ніссан Мотор Україна» Андрій Нестеренко, дана програма — «агресивна пропозиція», оскільки вона одна з найбільш конкурентноздатних на українському ринку автомобільного кредитування. Таким чином, програма стане додатковим інструментом для покращення обслуговування клієнтів і для збільшення продажу автомобілів на українському ринку, — повідомляє Вікторія ПРАСОЛ.
Випуск газети №:
№124, (2008)Рубрика
Економіка