Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

21 травня, 00:00

Житло бізнес-класу будують не лише в Києві

Харківське ТОВ «Моноліт» будівельний альянс» інвестує близько $30 мільйонів у будівництво житлового комплексу «Престиж» бізнес-класу на вулиці Мінській у Харкові. Як повідомляється в прес- релізі компанії, в 16-поверховому комплексі, що складається з чотирьох секцій, буде 241 квартира і два пентхауси. Житлова площа комплексу становитиме 29,3 тисячі квадратних метрів, комерційна — 1,6 тисячі квадратних метрів. У комплексі буде розташовано двоярусний паркінг площею 10 тисяч квадратних метрів на 177 машиномісць. Об’єкт буде здано в експлуатацію 2010 року.

«Міфічні» танки для Грузії

Представник Львівського бронетанкового ремонтного заводу спростовує інформацію про те, що підприємство займалося передпродажною підготовкою 20 танків Т-72 для Грузії. «Це неправда, у нас немає нічого по Грузії» — сказав головний інженер заводу Олександр Мірошников. Раніше джерела повідомили, що Міністерство оборони Грузії узгодило з українською держкомпанією «Укрспецекспорт» питання про поставку Тбілісі 20 танків Т-72. «Техніка вже пройшла передпродажну підготовку на Львівському танковому заводі, й відправку бойових машин буде здійснено після надходження платежу», — повідомило одне з джерел. За його відомостями, танки постачатимуться грузинській стороні «за ціною $250 тисяч за одиницю». У самому державному підприємстві «Укрспецекспорт» також заперечують продаж Україною танків Т-72 Грузії. «У нас немає контракту з Грузією на Т-72», — сказав директор державного підприємства «Укрспепцекспорт» Сергій Бондарчук. «Продукція на танково-ремонтному підприємстві законтрактована в іншу країну», — підкреслив він, при цьому не уточнюючи, в яку саме.

IPO для створення конкурентоспроможного продукту

Найбільший суб’єкт автомобільного ринку України — АТ «Українська автомобільна корпорація» — розглядає різні варіанти залучення фінансування, в тому числі через один-два роки може здійснити первинну публічну пропозицію акцій, повідомив її почесний президент, народний депутат Тарієл Васадзе. «Через рік-два можемо вийти на біржу», — сказав він. Із його слів, у разі проведення IPO до продажу буде запропоновано до 25% акцій компанії. «Хочемо отримати мінімум $1 мільярд», — відмітив Васадзе. Він додав, що ці кошти необхідні для впровадження нових технологій, будівництва в Україні і, можливо, Росії нового автомобільного виробництва, а також створення конкурентноспроможного продукту.

Найсучасніший у Європі

Івано-Франківська компанія з 100-відсотковим іноземним капіталом «Українська побутова техніка» збирається випустити 500 тисяч одиниць пральних машин Ardo цього року, повідомила директор підприємства Галина Римарук. «З початку року вже випустили 30 тисяч», — сказала вона. Г. Римарук уточнила, що на сьогодні італійська компанія Antonio Merloni вже інвестувала в розвиток виробництва 64 мільйони євро. За інформацією директора, експерти країн Євросоюзу провели сертифікацію обладнання заводу і визнали його найсучаснішим у Європі. Г. Римарук також зазначила, що офіційне введення в експлуатацію заводу планується трохи пізніше після отримання всіх сертифікатів відповідності продукції стандартам Євросоюзу. Як повідомила Г. Римарук, італійські інвестори збираються 2009 року ввести в експлуатацію ще одну лінію складання пральних машин і збільшити потужність заводу.

Нерезультативні аукціони

Міністерство фінансів України на чергових первинних аукціонах з розміщення облігацій внутрішньої державної позики (ОВДП) з погашенням 5 травня 2010 року та 28 вересня 2011 року, знову не змогло продати жодної облігації. Як повідомляється на веб-сайті Мінфіну, ставки по облігаціях були збережені на колишньому рівні: з погашенням 2010 року — 7,7% річних, 2011 року — 7,9% річних. Згідно з держбюджетом-2008, уряд України цього року планує наростити позики на внутрішньому ринку в 2,1 рази — до 7,776 мільярда гривень, тоді як на зовнішньому ринку воно збирається залучити 8,098 мільярда гривень. У зв’язку із заниженою в порівнянні з ринковою прибутковістю, останнім часом аукціони відрізнялися нерезультативністю. Усього з початку року за рахунок розміщення дво- і трирічних ОВГЗ залучено 399,31 мільйона гривень, хоч Мінфін спочатку заявляв про плани продажу облігацій на 300 мільйонів гривень щомісяця.

Євро-3, Євро-4, Євро-5...

Моторне паливо, яке відповідає вимогам стандарту Євро-5, планує з 2011 року випускати ВАТ «Нафтопереробний комплекс «Галичина» (Дрогобич, Львівська обл.), повідомив голова правління суспільства Олександр Лазорко. «Це питання першого етапу реконструкції, яке ми завершимо в кінці 2010 року, тобто з 2011 року ми будемо випускати не тільки Євро-3, Євро-4, але й Євро-5», — сказав голова «НПК «Галичина» та уточнив, що суспільство до 2011 року збирається запустити на Дрогобицький НПЗ установки ізомеризації легких бензинових фракцій, каталітичного крекінгу, гідроочищення бензинів, а також коксову установку. Реконструкція НПЗ загальною вартістю $860 мільйонів, за його словами, має завершитися у 2012 році».

Українське обладнання для російської шахти

Одне з провідних підприємств важкого машинобудування України ЗАТ «Новокраматорський машинобудівний завод» (НКМЗ, Краматорськ Донецької обл.) завершило поставку млинів для розмелювання руди на адресу Стойленського гірничо-збагачувального комбінату (Старий Оскол Бєлгородської обл., РФ), повідомила учора прес-служба НКМЗ. У рамках великого контракту, вартість якого не розголошується, поставлено чотири млини для розмелювання руди, обладнані сучасними засобами механізації монтажу й ремонтних робіт, що забезпечує значне скорочення міжремонтних циклів. Крім того, НКМЗ почав відвантаження двох прохідницьких комбайнів на адресу найбільшої в РФ шахти «Распадская» (Кузбаський вугільний басейн). Українське підприємство на сьогоднішній день проводить опрацювання угод поставки аналогічних модернізованих комбайнів на європейський та російський ринки.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати