Коротко / Новини компаній
В Україні з’явиться власна соціальна мережа
8 листопада у всесвітній мережі стартує оригінальна українська багатофункціональна комунікаційна платформа. Friendin.net (так називатиметься новий веб-ресурс) поєднує вже відомі переваги соціальних мереж із новими можливостями приватного та ділового спілкування. Розробником комунікаційної платформи стала українська компанія «Френдін». Автор і натхненник проекту — молодий підприємець із Дніпропетровська двадцятисемирічний Анатолій Глоба. Над створенням української соцмережі протягом 18 місяців працювала команда з більше як 20 українських програмістів. Усі вони, як розповів журналістам під час презентації свого продукту Глоба, стали акціонерами компанії «Френдін». Загалом у проект інвестовано понад 1,5 мільйона доларів. Інтерфейс Friendin.net надається для налаштувань під конкретного користувача: окремі структурні блоки користувач може розмістити на екрані за власним бажанням. Меню адаптовано для пристроїв із сенсорними екранами (телефони, смартфони, планшети тощо). Також, крім традиційної письмової комунікації, українська соціальна мережа пропонує спілкуватися у відеорежимі. Корпоративні клієнти можуть використовувати ресурс як засіб просування брендів та додатковий рекламний майданчик. Вже до кінця року українська соціальна мережа працюватиме у режимі п’яти мов: української, російської, англійської, іспанської та італійської. У планах розробників збільшувати їх кількість, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».
Стартує спільний українсько-румунський IT-проект
В Україні стартує проект із впровадження ефективних світових рішень з електронного навчання та урядування. Про це нещодавно повідомили українська група компаній «АДАМАНТ» та румунський консорціум ASESOFT International. Нагадаємо, 2 вересня цього року вони разом з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту підписали меморандум про співпрацю з метою впровадження комплексних інформаційних систем з електронного навчання та електронного урядування. Для реалізації проекту в Україні планується створення спільної компанії. В рамках проекту заплановано двосторонній обмін та вивчення досвіду розробки змісту e-learning із залученням фахівців, освоєння та вивчення стандартів використання інформаційних технологій в сфері освіти, спільна розробка інтелектуальних продуктів. Крім того, планується висунення та розповсюдження контенту e-learning, розробленого компаніями, в системах освіти України та Румунії, а також спільні дослідження стосовно розробки системи мотивації вчителів у використанні електронних та інформативних інструментів освіти. В рамках співпраці буде реалізовано українсько-румунський пілотний проект для експериментального впровадження платформи learnIN e-learning та контенту e-learning, розроблених ASESOFT, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».
На вітчизняний авторинок вийшов новий китайський бренд
Китайський виробник малобюджетних авто, світовий лідер із виробництва електромобілів, який ось уже два роки тримає першість на батьківщині, наприкінці минулого тижня офіційно вийшов на український ринок. Модельний ряд із семи автівок, які до кінця 2011 року будуть представлені в Україні (класів А, С, С high, E і SUV), розрахований на споживача з середнім рівнем достатку. Найдешевше китайське авто цього бренду в Україні можна буде придбати за 8990 доларів. Втім, як запевнили «День» представники топ-менеджменту компанії, таку ціну зумовлено повною базовою комплектацією легкового автомобіля. Придбати автівку китайського бренду BYD можна в будь-якому куточку України. Щоправда, найповніше дилерська мережа поки що буде представлена на Західній Україні. Зацікавлення в китайській новинці проявили салони Івано-Франківська, Рівного, Хмельницького і навіть Мукачевого. Натомість Схід до невідомого авто поставився поки що досить обережно. Автівки BYD закупили лише в Дніпропетровську та Донецьку. Генеральний директор компанії «Automotive Europe Corporation» (офіційний представник автомобільного бренду BYD в Україні — Авт.) Ярослав Гураль заявив, що має намір зробити BYD лідером із продажу китайських авто на українському ринку протягом 5 років. А вже з наступного року, за його словами, заплановано виведення на український ринок електромобілів, здатних проїхати більше 300 кілометрів без підзарядки, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День»
Випуск газети №:
№198, (2011)Рубрика
Економіка