Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

16 грудня, 00:00

Рефрижератор для всіх морів

Херсонський суднобудівний завод завершив будівництво рефрижераторного судна дедвейтом 2,5 тисячі тонн на замовлення норвезької Myklebust Prosjekt AS. Це — перше з чотирьох суден, що будуть надані норвезькому партнеру в рамках укладеного в квітні контракту. Сума контракту не розголошується. Судно призначене для перевезення вантажів у відкритих морських районах і може обробляти вантажі з індивідуальними температурами в кожному вантажному трюмі. Довжина судна — 81,6 м, ширина — 16 м, висота борта — 9 м. Температурний режим — від «мінус» 27 градусів до «плюс» 32 градусів Цельсія.

Китайський сектор українського ринку зв’язку зростає

Найбільший у світі виробник телекомунікаційного обладнання китайська компанія Huawei Technologies підписала з українськими операторами зв’язку контракти на постачання обладнання на загальну суму $80 мільйонів. Про це повідомив голова представництва Huawei Technologies в Україні Ван Чуньшен (Wang Chunsheng). За його словами, ця сума може зрости до $100 мільйонів у разі перемоги Huawei в тендері на постачання обладнання для гібридної мережі 3G для ЗАТ «Телесистеми України» (Київ). Разом з тим він зазначив, що в цей час частка Huawei на українському ринку CDMA-обладнання становить 60%.

Зустріч на... Неві

Компанія «Укртрансгаз» і ВАТ «Невський завод» (РФ) підготують довгостроковий договір про технічне співробітництво й найближчим часом проведуть зустріч у Санкт-Петербурзі з метою його підписання. Домовленість досягнута в ході зустрічі голови ради директорів «Укртрансгазу» Ярослава Марчука й директора управління продажу «Невського заводу» Сергія Нікищенкова в Києві. У ході переговорів сторони розглянули перспективи співробітництва у сфері впровадження розробок заводу на об’єктах «Укртрансгазу», постачання запасних частин і ремонту вироблених заводом газоперекачувальних агрегатів ГТК-10, які експлуатує українська компанія.

Проживуть без столичної філії

Один із найбільших виробників кондитерських виробів в Україні ЗАТ «Львівська кондитерська фірма «Світоч» планує ліквідувати свою київську філію. Як повідомив менеджер із корпоративних зв’язків компанії «Нестле-Україна», якій належить «Світоч», Геннадій Радченко, після ліквідації київської філії його дистриб’юторські функції візьме на себе «Нестле-Україна». Акціонери «Світоча» планують розглянути питання щодо ліквідації київської філії на загальних зборах 30 січня 2007 року.

Десять ліцензій для «новонародженого»

Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг видала недавно створеному київському ЗАТ «Страхова компанія «Автострахування» 10 безстрокових ліцензій на проведення страхової діяльності. Як повідомила прес-служба Держфінпослуг, ліцензії видані на проведення наступних видів страхування: страхування кредитів (у тому числі відповідальності позичальника за непогашення кредиту); страхування фінансових ризиків; страхування від нещасних випадків; страхування наземного транспорту (крім залізничного); страхування цивільної відповідальності власників наземного транспорту (включаючи відповідальність перевізника); страхування вантажів і багажу; страхування від ризиків виникнення пожеж і ризику стихійних явищ; страхування медичних витрат.

Не те вже Хорол-місто, не та й молочна ріка

Антимонопольний комітет України дозволив компанії NutriekInternational, Corp (Британські Віргінські о-ви), що входить до складу російської групи «Нутрітек», придбати більше 50% акцій найкрупнішого в Україні виробника дитячих молочних сумішей ВАТ «Хорольський молочноконсервний комбінат дитячих продуктів» (Полтавська обл.). Як повідомила прес-служба АМК, основним видом діяльності компанії Nutriek International, Corp є дослідження ринків збуту продукції підприємств молокопереробної промислової групи «Нутрітек».

Зекономлять на піввагонах

Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») до 2009 року планує зосередити спеціалізацію на випуску вантажних піввагонів на вагоноремонтних заводах, що знаходяться під її керівництвом, відмовившись від їх закупівлі у вагонобудівних підприємств України. Про це рішення учора повідомив генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир Козак. «Сьогодні 88% перевезень «Укрзалізниці» припадає на вантажні вагони, тому якщо ми не будемо вкладати кошти в їхнє оновлення, то можемо втратити й пасажирські перевезення, збитки від яких сьогодні гасяться за рахунок вантажоперевезень», — зазначив В. Козак, повідомивши, що нинішнього року втрати «Укрзалізниці» від пасажирських перевезень становлять 2,5 мільярда гривень.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати