Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

21 вересня, 00:00

Три українські компанії візьмуть участь у будівництві коксового комплексу в Iндії

Міжнародний консорціум за участю трьох українських учасників підписує контракт із державною гірничодобувною компанією NMDC на суму 440 мільйонів доларів США за проектом будівництва коксового комплексу в Індії. Про це заявив голова наглядової ради консорціуму «Укріндустрія» Олександр Пилипенко. За його словами, державна гірничодобувна компанія NMDC підписала в Мумбаї контракт із міжнародним консорціумом, до складу якого входить Бхілайська інжинірингова корпорація (ВЕС) й українські партнери «Укріндустрія», «Гіпрококс» і ПФТ «Конкорд», на пакет будівництва коксового комплексу потужністю 3 мільйони тонн у місті Нагарнар штату Чхаттісгарх. Як повідомляє офіційний представник компанії, вартість пакету становить індійських рупій 1,978 Крор (близько 440 мільйонів доларів США). Слід зазначити, що цей контракт на коксовий комплекс для металургійного заводу є на сьогодні найбільшим контрактом, підписаним міжнародним консорціумом. До того ж це вже другий міжнародний тендер цього року, у якому консорціум виходить переможцем у важкій конкурентній боротьбі з китайськими і європейськими виробниками. Будівництво коксохімічного комплексу триватиме 33 місяці. Компанія планує розпочати експлуатацію коксової батареї вже 2014 року, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».

Держбанк розвитку КНР дасть вітчизняному підприємству 85 мільйонів дол. на вугілля

ВАТ «Лисичанськвугілля» має намір залучити кредит на суму 85 мільйонів дол. у Державного банку розвитку КНР для реалізації пілотного проекту технічного переоснащення і модернізації відокремленого підрозділу «Шахта ім. Д.Мельникова». Згідно з повідомленням, оприлюдненим на веб-порталі «Державні закупівлі», кошти буде залучено за процедурою закупівлі в одного учасника. Кредит планують залучити на строк до 2020 року. Як повідомлялося, Кабінет Міністрів України постановою №598 від 6 червня 2011 року надав «Лисичанськвугіллю» державні гарантії щодо кредиту на 85 млн. дол. Основним забезпеченням зобов’язань суспільства є застава його гірничошахтного устаткування, придбаного кредитним коштом, а додатковим — майнові права на отримання виторгу підприємства від реалізації вугілля.

На Кременчуцькому НПЗ незабаром зможуть переробляти азербайджанську нафту

Національна акціонерна компанія (НАК) «Нафтогаз України» веде переговори з Азербайджаном про постачання нафти для подальшої переробки за давальницькою схемою на Кременчуцькому НПЗ, повідомив заступник голови правління НАК Вадим Чупрун. Він зауважив, що інші подробиці буде оголошено після завершення переговорів з азербайджанською стороною. Нагадаємо, що глава правління «Укртранснафти» Олександр Лазорулому тижні повідомляв про відповідні плани «Нафтогазу». За його словами, затверджений Національною комісією регулювання електроенергетики (НКРЕ) в серпні 2011 року новий маршрут на постачання нафти МНТ «Південний» — Кременчуцький НПЗ передбачений якраз для постачань азербайджанської нафти державним холдингом на «Укртатнафту». «На цей маршрут нафту транспортуватиме «Нафтогаз» для давальницької переробки», — сказав Лазорко.

«Укрзалізниця» зберігає обмеження на відправку завантажених вагонів у напрямку Росії

Як повідомила прес-служба «Укрзалізниці», такі заходи пов’язані з тим, що термін обертання російських або білоруських вагонів в Україні становить сім-вісім діб, а українські вагони перебувають за кордоном мінімум вадцять — тридцять діб. «Є питання до «Укрзалізниці»: чому ми обмежуємо вантаження за межі України, чим не забезпечуємо повною мірою наші підприємства, які працюють на експорт? Але ми в першу чергу забезпечуємо вантаження там, де можемо контролювати наш рухомий склад. Крім того, в Україні здійснюються масштабні будівельні роботи у зв’язку з підготовкою до Євро-2012, є свій експорт на порти, на західні переходи через кордон. Парк вагонів, який виходить за кордони України, ми не регулюємо. Він стає загальним, і наші колеги із країн СНД використовують його, поки він залишається в робочому стані», — цитує прес-служба заступника генерального директора «Укрзалізниці» Петра Науменка. Згідно із прес-релізом, «Укрзалізниця» провела кілька нарад із Білоруссю й досягла домовленостей про своєчасне повернення вагонів. Тому частково вантаження в напрямі Білорусі відновилося. У той же час, наголошується в повідомленні, з Російською Федерацією справа набагато складніша. «Російські операторські компанії не хочуть надавати свої приватизовані вагони під попутні вантажі й забирати їх на Росію, а в нас немає можливості задовольнити всіх», — зазначив Науменко. Нагадаємо, «Укрзалізниця» з 20 травня ввела обмеження на вивіз щебеню в українських піввагонах за межі країни у зв’язку з перебуванням великої кількості рухомого складу в сусідніх державах.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати