Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

04 квітня, 00:00

Перешкоди для української горілки

Українські виробники алкоголю з 1 квітня змушені припинити поставки продукції до Російської Федерації через проблеми з акцизними марками нового зразка та із запуском у РФ Єдиної державної автоматизованої інформаційної системи (ЄДАІС). Як повідомили агентству Інтерфакс-Україна представники вітчизняних алкогольних компаній, вони не отримали спецмарки нового зразка, яку РФ вводить для маркування імпортного алкоголю з 1 квітня 2006 року. При цьому підприємства зазначають, що наявність марок не вирішує проблеми поставок продукції на російський ринок, оскільки в РФ не налагоджена система ЄДАІС, до якої має вноситися інформація про імпортний алкоголь. За словами президента української асоціації СОВАТ В’ячеслава Сокерчака, якщо враховувати обсяги поставок алкоголю до РФ у минулому році, то через проблеми, що виникли, щомісяця російський ринок недоотримає близько 875 тис. декалітрів української горілки.

Завершено аудит за 2004 рік

Консолідований валовий прибуток групи «Систем Кепітал Менеджмент» (СКМ) за 2004 рік становив $4,191 млрд., чистий прибуток — $1,075 млрд., витрати з податку на прибуток — $225 млн. Такі дані фінансової звітності СКМ, складеної відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), аудит якої завершила компанія PricewaterhouseCoopers. Консолідовані активи групи СКМ до кінця 2004 року становили $5,214 млрд. У компанії СКМ зазначають, що консолідована фінансова звітність містить дані про результати діяльності компанії та всіх її дочірніх підприємств (група СКМ). Компанія підкреслює, що це перша консолідована звітність групи, складена у відповідності з МСФО. ЗАТ «Систем Кепітал Менеджмент» володіє й управляє активами у металургійній, машинобудівній, енергетичній, вугільній, телекомунікаційній, банківській, страховій, медіа та інших галузях і сферах економіки.

Розподіл радіочастот у GSM-1800

Національна комісія з питань регулювання зв’язку (НКРЗ) України ухвалила рішення про видачу операторам мобільного зв’язку України ЗАТ «Український мобільний зв’язок» (UМС), ЗАТ «Київстар GSM», ЗАТ «Українські радіосистеми» (УРС) та ТОВ «Голден Телеком GSM» додаткових смуг радіочастот у діапазоні GSM-1800 на низку областей України. Як повідомляє Інтерфакс-Україна, UМС видані додаткові смуги радіочастот у шести областях України: Луганській, Донецькій, Запорізькій, Миколаївській, Чернівецькій, Херсонській, а також в АРК та Севастополі. «Голден Телеком» і УРС отримають додаткові смуги радіочастот на 22 області, за винятком Дніпропетровської, Львівської та Харківської областей, а «Київстар» — на Донецьку, Луганську, Запорізьку, Миколаївську, Херсонську, Чернівецьку області, а також на Севастополь та АРК.

Галузева стратегія на 15 років

Вартість розробки проекту 15-річного (2006—2020 рр.) стратегічного плану розвитку целюлозно-паперової промисловості України, що фінансується Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC), Міністерством закордонних справ Фінляндії та асоціацією «Укрпапір» становитиме $300 тис. Про це повідомив представник IFC Ян Лайт у ході офіційної презентації проекту. Обсяг фінансування фінської сторони становитиме $150 тис., IFC — $100 тис., асоціації «Укрпапір» — $50 тис. «Участь у розробці програми стратегічного розвитку ЦПП України особливо цікава для Фінляндії. Завдяки проекту ми не лише зможемо обмінятися ноу-хау, але й встановити ділові контакти з українськими партнерами», — сказала посол Фінляндії в Україні Лаура Рейніля. За словами голови президії «Укрпаперу» Євгена Лобанова, програма має стати основою для залучення інвестицій у галузь і визначити конкретні кроки для подальшого зростання виробництва та споживання.

Приватизація позначиться на пасажирах

Генеральний директор «Укрзалізниці» Василь Гладких вважає, що у разі приватизації компанії, вартість квитків на залізничному транспорті може зрости у вісім-десять разів, оскільки пасажирів примусять платити повну ціну за квитки. В. Гладких зазначив, що поки українські залізниці знаходяться в державній власності, підвищення тарифів не буде. Водночас керівник «Укрзалізниці» переконаний, що тарифи на перевезення вантажів треба підвищувати приблизно на 1-2% на місяць, з урахуванням відсотка інфляції, оскільки вони вдвічі нижчі, ніж у Росії, і у п’ять разів нижчі, ніж у Європі. Щорічно збитки «Укрзалізниці» від пасажирських перевезень становлять 2,4 млрд. грн., проте держава компенсує їх за рахунок залізничних вантажних перевезень та інших джерел.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати