Перейти до основного вмісту

Кримські проекти для Європи

08 червня, 00:00

У Ялті завершилася міжнародна конференція «Зустріч ділових лідерів і провідних промисловців і підприємців країн-членів Центральноєвропейської ініціативи (ЦЄІ) та України». Під час її роботи відбулася низка цікавих презентацій. Господарі зустрічі, кримчани, представили проект будівництва під Керченською протокою підземного транспортного переходу Керч—Кубань і Кримського портово-промислового комплексу «Донузлав».

Під дном Керченської протоки на глибині 90 метрів пропонується прокласти три паралельні тунелі, середній з яких буде сервісним. Довжина транспортного переходу — 15 км. За попередніми розрахунками, його вантажообіг становитиме 150 млн. тонн на рік, а пропускна спроможність — 15 млн. пасажирів на рік. Як повідомив директор сімферопольської науково-виробничої фірми «ЕСПО» Микола Глухов, будівництво переходу триватиме приблизно 3,5 року, а його вартість становитиме $783,3 млн. Механізм реалізації проекту передбачає створення ЗАТ «Кубань-Крим»: по 27,5% статутного капіталу належатимуит урядам України та Росії, по 20% — Раді міністрів АРК і адміністрації Краснодарського краю.

Як повідомив заступник голови Ради міністрів АРК Геннадій Бабенко, мета презентації портового комплексу «Донузлав» — просунути проект на міжнародні інвестиційні ринки. До складу комплексу увійде найбільший на Чорному морі приватний морський торговий порт, що складається з декількох сучасних перевантажувальних терміналів і об’єктів з переробки, упаковки та передпродажної підготовки вантажів. За словами Бабенка, вже складено всю кошторисно-проектну документацію. Вартість будівництва може становити $5 млрд.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати