На виставку до Берліна поїхали два досягнення українських інженерів
Перший вітчизняний приміський дизель-потяг і трамвай, який може їхати без контактної мережі![](/sites/default/files/main/articles/24092014/6tramvay.jpg)
ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (Кременчук Полтавської обл.) представило перший вітчизняний приміський дизель-потяг на Міжнародній спеціалізованій виставці «ІнноТранс», що відкрилася вчора у Берліні.
Як повідомляє прес-служба підприємства, в рамках виставки пройдуть зустрічі, переговори, дискусії — наприклад, саміт на рівні керівників залізниць, організований з ініціативи Німецьких залізниць. «Упродовж останніх 12 років ПАТ» КВБЗ «є незмінним учасником цього найбільшого у світі форуму, представляє на ньому свою нову техніку у сфері рейкового транспорту: вантажного і пасажирського вагонобудування, метровагонобудування. Виставка «ІнноТранс» традиційно є оглядом як для фірм-виробників, так і для потенційних замовників пасажирського і вантажного транспорту з усіх куточків світу. На попередній виставці учасники та гості звернули увагу на двосистемний міжрегіональний швидкісний електропотяг КВБЗ і зазначили, що на ринку цього виду транспорту з’явився ще один виробник. Нині серед новинок від крюківських вагонобудівників і України в цілому — сучасний приміський дизель-потяг», — зазначено у повідомленні.
Темами на форумі стануть «Структура рейкового транспорту», «Громадський транспорт», «Інтер’єр», «Будівництво тунелів». Виставка триватиме до 26 вересня.
Також на виставку до Берліна поїхав Львівський трамвай, який може пересуватися без контактної мережі. «Вперше ми відправляємо нашу продукцію на виставку за кордон», — повідомили у прес-службі «Електронтранс».
Довжина нової трамвайної моделі становить 19,5 метра, ширина — 2,3 метра, кількість місць для сидіння — 35, а максимальна, за умови, що на квадратний метр поміщається вісім осіб, становить 160 пасажирів. Є також одне обладнане місце для перевезення інвалідів. У трамваї низький рівень підлоги і передбачена можливість установки кондиціонерів у салоні.
Цікаво, що трамвай може рухатись без контактної мережі до одного кілометра зі швидкістю п’ять кілометрів на годину, використовуючи заряд штатних акумуляторних батарей. А завдяки додатковим акумуляторним батареям, які можна встановити на замовлення, — до 10 кілометрів зі швидкістю 20 кілометрів на годину.
За яким маршрутом їздить трамвай у Львові, наразі невідомо. У міськраді кажуть, що планують запустити цю нову машину, коли побудують колію на Сихів.