Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Перемога?

Nemiroff відкриває новий завод
15 квітня, 00:00

17 квітня 2003 року в українському місті Немирові, ім’я якого носить відома марка, відбудеться презентація нового заводу компанії. Тим часом Вінницька державна податкова адміністрація подала до суду позов на 35 млн. грн. на горілчану компанію Nemiroff за фактом ухилення від податку на прибуток за 2003 рік. Про це в інтерв’ю УНІАН повідомив голова Вінницької ДПА Микола Лавренко. З його слів, у 2003 році компанія Nemiroff отримала прибуток у сумі 170 млн. грн. Водночас сама компанія заявляє, що в зв’язку з тим, що в 2001—2002 роках вона декларувала збитки в сумі 221 млн. грн., вони перекривають прибуток. Він відзначив, що таким чином за 2003 рік компанія не сплатила до бюджету «жодної гривні податку на прибуток».

Згідно з даними Вінницької ДПА, фінансове становище Nemiroff поки що залишає бажати кращого — прибуток 2003 року не перекрив збитки попередніх років. 2004 рік зустрів компанію ще однією не- приємною новиною. За даними Державного комітету статистики, відвантаження продукції компанії Nemiroff, порівняно з груднем 2003, у лютому поточного року скоротилося практично втричі. Причин цього може бути кілька.

Можливо, падіння відвантажень спричинене перекредитуванням торгівлі в Росії, де компанія займає на ринку досить прибуткову нішу горілок. На Росію припадає приблизно 50% від її сумарного збуту. У даний момент Nemiroff може чекати повернення грошей від дистриб’юторів, тому тимчасово припинила відвантаження.

Не виключені й інші причини. В інтерв’ю газеті «Ведомости» (Москва) президент холдингу «Російський стандарт» Рустам Таріко заявив, що «Nemiroff — нішевий бренд, і горілка з перцем — єдиний продукт, який у них добре продається в Росії». Можливо, падіння відвантажень сталося через те, що в цій ніші постійно зростає і жорсткішає конкуренція.

Крім того, іноді при захопленні частки на ринку застосовують схему так званої фінансової піраміди. Тобто компанія, шукаючи вихід на новий сегмент, кредитує торгівлю і максимально скорочує ціну, враховуючи, що фінансування витрат й обігові кошти забезпечуватимуться за рахунок збільшення попиту та нового продажу. Ця схема перестає функціонувати в той момент, коли припиняються продажі або, що ще гірше, коли вони починають скорочуватися. У цей момент виявляється фінансовий дефіцит, який покривається раніше високим споживчим попитом.

Не треба також скидати з рахунків великі спонсорські проекти компанії. Не виключено, що спонсорські витрати перестали давати віддачу внаслідок зміни динаміки попиту на продукцію компанії в Росії.

Важко сказати, який з вищезазначених чинників виявився вирішальним. Але якщо Nemiroff скоротив поставки своєї продукції, не маючи при цьому запасів товару в Росії, то його становище на ринку стане нестабільним. Поки менеджмент займатиметься пошуками виходів із виниклої ситуації, ніша компанії на ринку Росії може бути зайнята найближчими конкурентами, які перебувають в постійному очікуванні помилкового кроку суперника.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати