Пінний секрет
Суперпляшка має збільшити реалізацію
Зварити смачне пиво, за словами майстрів-пивоварів, — лише половина справи. Левова ж частка зусиль, спрямованих на те, щоб здобути прихильність споживачів, витрачається на захист пива від різноманітних факторів навколишнього середовища на шляху до споживача.
Зі скляною тарою все більш-менш зрозуміло: термін зберігання у ній пива сягає шести місяців. А от популярні поліетиленові пляшки дозволяють зберігати споживчі якості напою лише три місяці. Свій підхід до вирішення «поліетиленової проблеми» запропонував Генеральний директор підприємств BELTIC BEVERAGES HOLDING (BBH) в України Петро Чернишов. За його словами, на українському ринку вперше впроваджено інновацію, пов'язану з розливом пива «Славутич» в поліетиленові пляшки, яка збільшує термін зберігання пива до чотирьох—п'яти місяців. Цю заяву, а вірніше відповідну технологію, нині перевіряє робоча комісія. А тим часом, керівництво ВВН спирається на результати досліджень незалежної лабораторії Pre Sens (Німеччина) та сертифікованої лабораторії компанії — виробника упаковок «Юніпласт».
Весь секрет криється в оновленій поліетиленовій упаковці SUPER ПЕК. Її виготовляють шляхом додавання до пластику захисного елементу — амосорбу. Він абсорбує кисень, унеможливлюючи проникання повітря через стінки пляшки та запобігає окисленню пива. Для підсилення захисту від впливу сонячних променів запроваджено зміни в зовнішньому дизайні тари. За словами Романа Головня, головного пивовара групи підприємств ВВН, в цьому допоміг прийом «апельсинової шкірки». Суть проста: поверхні пляшки надається специфічна рельєфність, яка виконує роль лінзи для заломлення та відбивання променів. Колір пляшки тепер темніший, ніж раніше. До переваг новинки включають також економічність та практичність, що полегшує транспортування продукції. І дійсно пляшка важить лише 28 грамів і, звичайно, її перевезення економічніші, ніж 300-грамових скляних пляшок.
Таке ноу-хау обійшлося компанії в кругленьку суму: інвестиції склали 2,5 мільйона гривень. Це, однак, на вартості пива не позначилося. Як розповів Чернишов, «впроваджуючи цю технологію, турбувалися про якість нашої продукції й про наших покупців. Ми хочемо, щоб вони, купуючи таку пляшку, отримували свіже та якісне пиво, захищене від дії зовнішнього середовища».
Сьогодні компанія випускає пиво під брендами «Славутич», «Львівське», «Tuborg», «Carlsberg», «Балтика», «Арсенал», «Хмільне». Застосування нової поліетиленової тари розпочали з «Славутича світлого» та «Славутича міцного» у серпні 2006 року. За попередніми підрахунками минулорічні продажі за холодний період року становили 524 тисячі літрів. Влітку має бути набагато більше. І потенціал, і ринок для цього є. Щороку кожен українець випиває в середньому 55 літрів пива. А потужності виробничої лінії Київського пивзаводу становлять 200 мільйонів літрів на рік. Тут встановлено сучасне обладнання з Бельгії, Німеччини, Швейцарії.
За словами Чернишова, модернізація підприємств компанії триває. Зростатиме й асортимент продукції та арсенал її поширення. Гендиректор повідомив, що вже цього місяця буде введено в дію також нову лініїю безалкогольних напоїв, змонтовану однією з американських компаніій.