Розвиватися без агресивності
Російська мережа супермаркетів «Патэрсон», яка оперує в Києві трьома магазинами, у найближчому майбутньому планує відкрити в столиці України ще один-два магазини. Але від виходу в регіони поки що утримується.
«Ми проаналізували ринки продуктового роздрiбу інших міст України — Харкова, Дніпропетровська, Одеси, Запоріжжя — і за результатами проведеної роботи прийнято ухвалу наразі утриматися від відкриття крамниць поза Києвом, — вважає керівник PR департаменту «Патэрсон» Марина Кисельова. — Реалії українського ринку виявилися гіршими, аніж очiкувала компанія. Високі ставки оренди і ціни комерційної нерухомості, а також стан магазинів, що передбачає вкладення в капітальний ремонт, роблять роботу в регіонах економічно невигідною», — пояснила вона Інтерфаксу-Україна і додала, що в Україні купівельна спроможність (навіть у Києві) і темпи її зростання значно нижчі, ніж у Росії, що призводить до надто повільного збільшення продажу з одного квадратного метра. «Ці та інші чинники призвели до необхідності зкоригувати нашу стратегію в бік неагресивного розвитку», — підбила підсумки Кисельова. А ще у листопаді минулого року «Патэрсон» повідомив про плани відкрити 2007 року 25 власних універсамів, у тому числі п’ять — в Україні.
Випуск газети №:
№39, (2007)Рубрика
Економіка