Симбіоз перших
Клієнт для них — передусім![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20070419/467-5-1.jpg)
Український ринок активно наповнюється. Але вже, на щастя, не тільки автомобілями сучасних марок, які дедалі менше впливають на навколишнє середовище, але також і новими комплексними сервісами, що забезпечують автомобілістів усіма можливими і необхідними послугами, а громадян країни загалом — упевненістю в тому, що на наших дорогах — тільки справні, безпечні і екологічні машини. У вівторок на прикордонній між Києвом і областю Окружній дорозі відкрився такий спеціалізований концептуальний центр для автомобілів всесвітньо відомої фірми «Тойота», який належить дилерській компанії «Тойота Центр Київ «Автострада».
Розповідаючи журналістам про своє дітище як важливу подію свого життя і, природно, автомобільного ринку України, генеральний директор, а також і інвестор нового центру Віталій Джуринський помітно хвилювався і, схоже, був просто по-людському щасливий. І тому навіть не намагався приховати почуттів, що переповнювали його. Сидячи поруч зі своїм японським патроном і партнером, генеральним директором компанії «Тойота Україна» Ацуя Кондо і постійно висловлюючи і йому, і компанії-виробнику автомобілів «Тойота Мотор» свою повагу і вдячність за підтримку, український підприємець проте сказав, що присвячує цей центр своєму сину, який також допомагав у його створенні, фотографуючи аналогічні автоцентри в багатьох країнах світу. Пізніше, з урахуванням цих фотографій і всього найкращого, що має «Тойота» у царині сервісу, і було спроектовано і побудовано за рекордні 9 місяців цей найбільший в Європі центр, де, за словами Джуринського, працюють за принципом: продаж, сервіс, запчастини і на основі стандартів, які повністю відповідають усім стандартам «Тойоти».
Що вони собою являють? Відповісти на це запитання на прес-конференції було б досить складно, і Джуринський знайшов для цього надзвичайно коротку форму. Він сказав, що згідно з філософією «Тойоти» клієнт — передусім. І саме з цього виходять стандарти компанії, що створює для нього всі зручності, а тому вона є світовим лідером. Стати №1 за філософією «Тойоти» збирається і компанія Джуринського. «Партнерство з «Тойотою» не є випадковим. Це — симбіоз перших. Це було спроектовано і на будівництво автоцентру, на вибір будівельних матеріалів. Ми використали виключно продукцію лідерів ринку». Зокрема, концерн Bosch став партнером при технічному оснащенні і наповнив робочий простір цього підприємства найсучаснішим обладнанням, аж до установки, що дозволяє на основі комп'ютерної програми рихтувати корпуси автомобілів, які зазнали аварії...
У новий автоцентр і в купівлю землі під ним (1,4 га) вкладено $15 мільйонів інвестицій, так що і віддачу він, як планується, забезпечить хорошу. Оборот становитиме 60 мільйонів євро на рік. У Києві нове підприємство має намір узяти на себе 35% ринку «Тойоти». Працюватимуть тут 150 чоловік, і компанія Джуринського заздалегідь потурбувалася про їх навчання. І це далеко не єдина така функція підприємства, яке з самого початку позиціонують як соціально відповідальне. Воно допомагає в навчанні дітей з малозабезпечених родин. $200 тисяч виділило на будівництво церкви, $2 мільйона — на каналізаційний колектор.
Присутня на церемонії відкриття губернатор Київської області Віра Ульянченко (до речі, як подарунок для державних структур області компанія піднесла їй ключі від трьох автомобілів Toyota Camry, куплених за рахунок коштів, зекономлених у зв'язку з достроковим пуском автоцентру в експлуатацію) вельми схвально відгукується про інвесторів з компанії «Тойота Центр Київ «Автострада». І, схоже, сподівається на те, що слідом за нею в область прийдуть й інші інвестори. У розмові з «Днем» вона сказала: «Тут буде побудовано ще три таких центри. У нас є напрацювання також для Бориспільського району, у районі аеропорту. У всьому світі біля аеропортів великі площі віддають таким центрам. Аналогічні підприємства з'являться і по дорозі на Житомир, оскільки це магістраль європейського напряму. І це буде вигідно. Учора я почула інформацію про те, що українці купили в березні на 39 тисяч автомобілів більше, ніж на цей же час торік. Так що і на такі центри є попит, і вони потрібні. Ми готові їх будувати».
До речі, про покупки. Того дня «Тойота», скориставшись великим напливом журналістів на презентації автоцентру, презентувала у Києві, а одночасно в усiх дiлерських центрах України ще й свою нову модель Toyota AURIS. Презентуючи ці новинки, які щойно прибули до автоцентру, ведучий зазначив, що їх вже купили...