Вагони, які «витягнуть» локомотив
Якщо знайдеться той, хто зможе за них платитиПрограму будівництва вітчизняних вагонів затверджено ще кілька років тому, але тільки нинішнього року залізниця змогла профінансувати замовлення.
Вагони, спроектовані в конструкторському відділі підприємства й виготовлені в його цехах, за оцінками фахівців, цілком можуть конкурувати на європейському ринку. Скажемо, таке нововведення як наявність трьох тамбурів, відповідно з трьома парами дверей, прискорює посадку й висадку пасажирів. Економічні показники вагона на 10—15% вищі, ніж у латвійських та угорських аналогів, вартість у чотири рази нижча. Важливо й те, що вагони можуть поєднуватися з будь-яким локомотивом чи електровозом, що нині використовуються.
Вагон успішно пройшов випробування в заводських умовах. Тепер почалися випробування польові. Перші вісім вагонів поїдуть до Чернігова, друга партія призначається для Львова. На першому етапі «Луганськтепловоз» планує виробляти до 200 вагонів на рік. Питання лише в тому, що платоспроможність підприємств залізничного транспорту поки що не дуже висока...