Виробник смартфонів стає ближче до народу
TCL Communications оновила бренд ALCATEL ONE TOUCH та суттєво переглянула стратегію просування своєї продукції на українському ринку. Один із ключових висновків —потрібно зближуватися із споживачем, зокрема, спілкуватися з ним його рідною мовою. В планах українського представництва запустити через 2 тижні україномовний сайт. Про це розповіла журналістам під час прес-сніданку в рамках музичного фестивалю «Джаз Коктебель» (власне бренд ALCATEL ONE TOUCH був smart-спонсором музичного свята.—Ред.) директор представництва TCT Mobile Europe S.A.S. в Україні Римма Галаса. Зблизитись зі споживачем в компанії намагаються і через соціальні мережі, зокрема, через Facebook. «У нас є сторінка на Фейсбуці, яка працює всього півтора місяці, але кількість відвідувачів цієї сторінки вже становить близько двох тисяч», — відзначають в компанії. Як зауважила під час презентації пані Римма, основний акцент під час розробки нових телефонів робився на сучасних ультра тонких смартфонах. Але в ассортиментні й лінійці є й особливі мобільні телефони — для людей літнього віку та зі спеціальними потребами (великі цифри, кнопка SOS, озвучення набору номера тощо). В компанії наголосили, що нова лінійка доступна за ціною та проста у використанні. «Сьогодні склалася така ситуація, що людина, яка купує телефон, повинна бути, передусім, технічним спеціалістом, аби освоїти користування смартфоном. Ми — технологічна компанія, для якої найголовніше зручність та доступність. І наше виробництво завжди було спрямоване на те, щоб зробити телефон, який і по дизайну, і по своєму внутрішньому наповненню був близький для людини. Це стосувалось як і тих телефонів, що були першими, так і нової лінії смартфонів», — відзначила Римма Галаса.
Випуск газети №:
№177, (2013)Рубрика
Економіка