Кількість реклами із закликами національної єдності зростає
Ініціатива «Єдина країна. Единая страна» об’єднала навколо себе велику кількість представників медіа та громадськості. Наприклад, на телеканалі «1+1» ролики на відповідну тематику з’явилися вже 7 березня. Всього було знято 20 роликів, і кожен — із різним хронометражем: від 25 секунд до 5 хвилин. В роликах також знімались і відомі російські музиканти. Щоденно в ефір виходило від 10 до 20 роликів. «Соціальна акція «1+1» з роликами «Єдина країна. Единая страна» справді спричинила великий резонанс. Здебільшого тому, що людям, особливо в такий час, хочеться вірити в добро. І для нас зараз дуже важливо показувати те, що нас об’єднує, а не навпаки. Продовжуємо їх показувати і зараз», — пояснює керівник PR-департаменту телеканалу Світлана Павелецька. Також помітно побільшало соціальної реклами і на моніторах в торгівельних центрах та закладах харчування. «Ми намагаємось активно насичувати ефір новинами і робити його різноманітним. Наприклад, недавно до нас звернулись з ОБСЄ. Їхній соціальний ролик, присвячений безпеці, вступив в ротацію буквально декілька днів тому. Його уже побачили близько 287 000 людей», — говорить оператор in-door відео «ПрессКом» Денис Кухаренко. Крім цього, в мережах ресторанів та супермаркетів з 17 березня компанія підтримала всеукраїнську ініціативу «Я за мир». Таким чином на екранах Indoor Video транслюються звернення відомих жінок України, які закликають конфліктуючі сторони одуматись, знайти спільні слова, діалог для того, щоб відвернути війну. «На наших носіях такі відео з’являються близько 600 разів в день, і їх переглядає близько 264 тисяч людей», — говорить Денис Кухаренко, повідомляє Марія ЮЗИЧ, «День». Фото Олени СОКОЛИНСЬКОЇ, Харків.
Випуск газети №:
№68, (2014)Рубрика
Фотоштрих