Алла Мазур взялася за мило

Поява Алли Мазур, популярної ведучої ТСН («1+1») в розгорненому рекламному роликові антибактерійного мила не могла не викликати не лише деякого подиву, але й цікавості телеглядачів. І тому ми попрохали Аллу відповісти на деякі питання, що напрошуються самі по собі.
— Як ви дійшли до життя рекламного?
— Ніяк. У тому розумінні, що насправді нічого ще не рекламувала. І якщо мова йде про інформаційні ролики напередодні парламентських виборів або про дію бактерійного мила — то навіть замовники саме це мали на увазі. Інформація про подію або продукт. І це цілком вписується в філософію того, чим я займаюся останні десять років: давати людям більше інформації про навколишній світ, щоб вони могли самостійно робити висновки й продумано вирішувати питання. Тому й не відчуваю ані найменшого дискомфорту. Хіба що, все можна робити ще більш якісно, оскільки межі досконалості, як відомо, немає.
— Як вам вдається поєднувати роботу ведучої новин і рекламного актора?
— Слава Богу, мені не довелося займатися таким складним поєднанням, оскільки в обох роликах виступала в своїй природній ролі — журналіста, який працює в службі новин. Нормальних новинників, як правило, цікавить не лише політика, але й усі інші сторони життя: і кримінал, і явища в сфері культури, і наукові відкриття, і здоровий спосіб життя — в тому числі.
— Як сприйняли вас друзі й родичі в новому амплуа? Чи користуються вони продуктом, що рекламується?
— Проблеми були лише у тих моїх друзів-журналістів, яких більше цікавить політика. Ми з ними довго обговорювали, що може дозволити собі ведуча новин, щоб не втратити довіру глядача. Якщо людина «вариться» в основному в політичній сфері й відома публіці як журналіст політичний — звичайно, цікавитися в ефірі якістю мила їй якось не випадає. Але новини — це, повторюся, набагато більш широка сфера. І для ведучого новин, напевно, важливіше не брехати — незалежно від того, про що йдеться.
А родичам ролик сподобався, й багато хто з них спробував використовувати мило, як користуються й багатьма косметичними продуктами за моєю порадою. А взагалі, всі мої друзі керуються принципом, про який говориться на початку ролика: «Коли нас у чомусь переконують, хочеться перевірити, чи так це насправді».
— Чи маєте ви намір продовжити в тому ж дусі?
— В житті є багато речей, які мені цікаві. І багато занять — також. Якщо при цьому не треба жертвувати своїми переконаннями і переступати через себе — чому б не спробувати?