Перейти до основного вмісту

«ДНК UA»

Соц-арт група «БІМБА-продакшн» представляє новий проект
13 лютого, 16:00

Українська мова екс-прем’єра Миколи Азарова подарувала інтернет-сфері багато «перлів». Деякі з них стали не тільки предметом жартів і демотиваторів, а й дали назву новим медіа-явищам. Зокрема  славнозвісну «бімбу» зробили своїм брендом соц-арт група «БІМБА-продакшн». Команда утворилася майже рік тому, але активізувалася саме на революційних подіях.

Троє «бімбівців», які, до речі, у реальному житті є друзями, зрозуміли, що можуть стати, за їхнім же визначенням, «інформаційними воїнами медіа-фронту». Вони працюють на стику мистецтва і медіа, ховаючись за псевдонімами Клавдія Буквич, Анрі Мос і соціальний художник #Sociopath. Нещодавно у «БІМБИ» з’явилося нове «дітище» — «ДНК UA». Автори окреслюють його як «проект про людей з геном справжнього українця, що спрямовують свій потенціал на будівництво нової України — в свідомості, в помислах, у ділах кожного з нас». Поки що проект представлений чотирма епізодами. «День» розпитав про відомих і невідомих героїв проекту, дізнався, хто стане новим персонажем «ДНК UA», та чим іще «БІМБА» збирається «підривати» українське середовище.

Поштовхом до активної діяльності став наш проект «ДНК UA», який ми придумали буквально за ніч, — розповідає «Дню» одна із членів «БІМБА-продакшн» Клавдія БУКВИЧ (псевдонім, дівчина попросила не розкривати її справжнє ім’я.  — Авт.) — Наша дебютна зйомка була без якоїсь суперпрофесіональної техніки, зате було велике бажання говорити. Першими героями «ДНК UA» стали активісти із Харкова Євгенія та Валентин, які тут у Києві були кураторами революційних кінопоказів. Проте ми не ставили собі обмежень, кого знімати, — тільки людей з народу чи тільки відомих особистостей. І тим і іншим є що сказати, тим паче, зараз. Тому у подальших випусках ми представили глядачам інтерв’ю із Олександром Положинським, Іреною Карпою та Богданом Кутєповим із «Громадського ТБ». На нашу думку, це люди, що проявляють свою активну громадську позицію. Зараз у процесі монтажу п’ятий випуск «ДНК UA», героєм якого став простий і щирий «козак» Михайло Гаврилюк.

Поки що відеоролики «БІМБА-продакшн» можна переглянути на їх особистій сторінці у Facebook та в ефірі «Громадського ТБ». Проект одразу створив резонанс у медіа-сфері — сумарно «ДНК UA» переглянули на YouTube майже 100 тисяч осіб. На даному етапі команда реалізує свою програму лише власними силами і коштами, проте планує виходити на ширшу аудиторію, акумулюючи все нові ідеї. «День» дізнався ще один секрет соц-арт групи — на стадії розробки у «БІМБИ» є ще один проект. Цього разу — історичний, але також пов’язаний із революційними подіями.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати