Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

До чого приведе реклама «по-Новому»?

05 лютого, 00:00

Реклама, кажуть, двигун торгівлі, а отже, і прогресу в чомусь. Проте одна справа — великі розкручені телеканали, де рекламна хвилина коштує тисячі доларів, і при цьому черга рекламодавців не вичерпується. Інше — телекомпанії, що розвиваються, готові часто розміщувати ролики «престижних» порошків і прокладок майже безплатно. Сподіваючись на те, що пощастить отримати з перебірливих клієнтів хоч одну п’яту суми, заявленої в прайс-листах. Через цю суму проходять практично всi, із перемінним, звісно, успіхом. Замкнуте коло розірвати складно, але все-таки можна.

Піонером на цій ниві претендує стати «Новий канал», запустивши нещодавно принципово нову рекламну схему — так звану інтерактивну гру. З глядачами, певна річ. Розіграші призів у стилістиці студії прямого ефіру практикуються давно, а спрямувати процес у «правильне» річище допоміг креативний союз генерального продюсера «Нового каналу» Михайла Павлова і відомого рекламника Ніколаса Димитрова. Заслуга першого — розробка алгоритму, за якого рекламне «полотно» каналу фактично переплітається з полотном інформаційним і розважальним. Другий — переконав перших рекламодавців.

Глядач мовчки погодився. «Новому каналові» новація явно пішла на користь. Адже, по суті, все одно в студії часто доводиться говорити ні про що. А так предмет дискусії набуває матеріальних обрисів. І не треба багато часу, щоб порахувати вигоду від розіграшу в прямому ефірі призів і «живих» грошей порівняно з традиційними формами телевізійної реклами. Одна справа «шизіти» під какофонію рекламної паузи, інша — заробити дещицю грошей за цей час. І не шляхом підступного телефонного номера 8-900, а шляхом звичайного повідомлення на пейджер. І яка різниця, від якого спонсора гроші? На купюрах реклами не надрукуєш. І не обходить, що суми невеликі, адже ж і питання дріб’язкові...

Щоправда, добра без лиха не буває. Кажуть, що з моменту появи інтерактивної реклами на каналі, який переживає сьогодні не кращі часи, на рекламні розробки пана Димитрова працює чи не половина творчого колективу. Звісно, краща. Складно сказати, наскільки це позначиться в найближчому майбутньому на якості та змісті випусків студії «Нового каналу». Треба сподіватися, стануть у пригодi виручені від інтерактивної реклами кошти.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати