Кожному поколінню – по формату
1+1 медіа запускає черговий The Next Big Thing - відбір ідей для відеоконтенту
Цьогорічний пітчинг – уже сьомий. За цей час команда «плюсів» шукала ідеї для серіалів, кліпів, короткометражних фільмів та реаліті-шоу. Так, нещодавно відбулася прем’єра серіалу «Шанс на кохання», чия ідея перемогла у 2015 році. А шоу «Одруження наосліп» не тільки тримало українських глядачів біля екранів протягом 4 сезонів, а й було продане за кордон як телевізійний формат.
Концепція відбору-2018 додає до назви конкурсу слово «Generation». Під час її розробки організатори зацікавилися впливом теорії поколінь на створення та сприйняття контенту. «Ми живемо в динамічний час, тож мусимо швидко змінюватися та шукати нові ідеї, - переконаний Олександр ТКАЧЕНКО, генеральний директор 1+1 медіа. – Ми добре розуміємо, що інтереси різних поколінь відрізняються. Покоління Х полюбляє ліричний, душевний, смішний контент. Покоління Z живе у світі смартфонів та соцмереж. Очевидно, що їхні потреби зовсім інші. Покоління Y, яке між ними, може сприйняти обидва варіанти. Тож цього року розділяємо конкурс навпіл. Для формату Х шукаємо ідеї серіалів різних жанрів. Формат Z – ідеї коротких проектів для YouTube та Instagram».
Прийом робіт розпочнеться 29 травня і триватиме до 23 липня. Протягом цього часу команда «плюсів» проводитиме для усіх охочих профільні майстер-класи, які оголосить пізніше. Оцінюватимуть учасників журі (окреме для кожного напрямку) та глядачі за допомогою онлайн-голосування. Загальний бал розраховуватиметься за схемою «70%+30%», де більше важитиме думка журі. Півфіналістів та фіналістів оцінюватиме тільки журі.
«Ми готові почути не лише фахових сценаристів, а усіх, кому є що розказати. Ідея має бути оригінальною, близькою нашому глядачеві та рентабельною в реалізації. Крім того, ідеї мають бути орієнтовані не лише на українські, а й на закордонні ринки», - каже Олена ЄРЄМЄЄВА, в.о. головного продюсера фільмів та серіалів на каналі 1+1. Саме вона очолить журі для Х-формату. Головною суддею Z-формату стане директорка діджитал-напрямку 1+1 медіа Анна Ткаченко.
Для участі в першому етапі треба подати логлайн - формулювання ідеї (до 250 знаків), синопсис – більш детальний опис та характеристику персонажів. Півфіналістів попросять подати сценарій 2-5 серій, а фіналісти захищатимуть свої ідеї перед журі.
Головний приз в обох категоріях однаковий – реалізація ідеї силами 1+1 продакшн. Формат серіалу, що посяде 2 місце, просуватимуть на продаж на міжнародному ринку, а «срібного» призера серед веб-форматів консультуватиме команда 1+1 Digital. Володарі третіх місць отримають безкоштовне навчання у Вища школа Media & Production за обраним напрямком.
«Життя після проекту кардинально змінюється, - каже Володимир Москалець, продюсер перспективних розробок 1+1 продакшн, переможець першого пітчингу, - До цього я займався журналістикою та рекламою, а тепер я займаюся перспективними проектами у продакшні «плюсів». Я працював не тільки над реалізацією своєї конкурсної ідеї – проекту «Одруження наосліп», а й у шоу «Міняю жінку», «Світ навиворіт» та інших. Сучасна молодь мультиплатформена і швидко адаптується до нових форматів. Такий конкурс – хороша можливість для тих, хто подає ідею, стати першим, заповнити нову нішу».
Author
Дар’я ТрапезніковаРубрика
Медіа