Перейти до основного вмісту

Перший Національний оголосив кінець січня тижнем книжкової моди

Ініціатива, безумовно, варта похвали. Шкода, що їй не знайшлося місця у прайм-тайм
24 січня, 16:30
Фото з fotokanal.com

Імена лауреатів XIV Всеукраїнського книжкового рейтингу «Книжка року – 2012» стануть відомі 25 січня в прямому ефірі Першого Національного.

А тим часом у спецвипусках програми «Про головне. Тиждень книжкової моди», котра виходитиме до 25 січня о 09:05, ведучий Олесь Терещенко говоритиме з гостями студії, власне, про українську книгу загалом та номінантів «Книжки року- 2012» зокрема.

«Всебічне висвітлення подій та новин відбору найкращих книжок 2012 року на Першому Національному є ще одним кроком до виконання надзвичайно важливого соціального завдання – популяризації читання в Україні, адже останнім часом діти та молодь стали набагато менше часу проводити в товаристві хорошої книги», – вважає генеральний директор Національної телекомпанії України Єгор Бенкендорф.

Так, книги й автори змагатимуться у номінаціях: «Красне письменство», «Жанрова література (детектив/ пригоди/ фантастика/ історичний роман/ любовний роман/ молодіжна проза/ автобіографії)», «Зарубіжна проза/есеїстка/драматургія», «Поезія/афористика» та «СОФІЯ» (українська та зарубіжна гуманітаристика).

Кожен випуск програми присвячений певним рубрикам. Зокрема, цієї середи у студії говорили про 7 книжок рубрики «Красне письменство» та «Жанрова література», а в четвер – про історичні романи та гуманітаристику. Під час обговорення прозвучала думка про нове прочитання й осмислення класичної літератури. Серед номінантів представлене видання творів Миколи Гоголя українською мовою, про приналежність якого до української чи російської літератури і досі ламають списи в суперечці літературознавці і читачі. Також у фокусі уваги – визнані світові сучасні автори, як Умберто Еко, Мішель Бельбек, Гюнтер Грасс, Рей Бредбері. Окремий пункт – виток цікавості до мемуарів, зокрема, про Михайла Коцюбинського та Миколу Вінграновського.

Ініціатива керівництва каналу щодо ребрендингу інтересу українців до книжок справді важлива й варта уваги. Шкода лише, що у сітці мовлення книжці виділили місце або о дев’ятій ранку у будні, або о другій ночі – тобто тоді, коли цільова аудиторія її не побачить. А тривалість спецвипуску – всього двадцять хвилин (скидалось на те, що Олесь Терещенко елементарно не встигав задати усі питання, а гості вичерпно висловити свою думку). Тому накільки ефективна така ініціатива, виникають запитання, адже популяризація невід’ємна від прайм-тайму – і з цим не посперечаєшся.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати