Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Телевізійна привабливість прози Устинової

Запустили у виробництво ще одну екранізацію
29 липня, 00:00
У НОВОМУ БАГАТОСЕРІЙНОМУ ФІЛЬМІ В’ЯЧЕСЛАВА КРИШТОФОВИЧА ОЛЕКСАНДР ЛАЗАРЄВ-МОЛОДШИЙ (НА ФОТО) ГРАЄ ЕЛІТНОГО ЮРИСТА / ФОТО НАДАНЕ ПРЕС-СЛУЖБОЮ «1+1»

Плодовита літераторка Тетяна Устинова, чиї детективні романи активно взявся екранізувати телеканал «1+1», одного за одним «вербує» українських режисерів для втілення в тележиття своїх сюжетів. Після Анатолія Матешка та Андрія Праченка зніматиме серіали за Устиновою й В’ячеслав Криштовович. Минулого тижня режисер відомих стрічок «Самотня жінка бажає познайомитися», «Ребро Адама», «Приятель небіжчика» запустив у виробництво 15-серійний телероман «Сьоме небо». «З усіх модних детективників Устинова пише найкраще, — вважає В’ячеслав Криштофович. — Я свого часу перечитав багато детективів для серіалів. Вона — краща».

Історія про журналістку та елітного юриста, які стали пішаками в чиїйсь великій грі, зараз знімається в дорогих інтер’єрах: офісах та особняках. Не дешевше коштує й кожне слово режисера, на майданчику у якого — горе сторонньому. Тут усе — лише для процесу. Криштофович надто скурпульозний. Усі рішення приймає сам. Особливо це стосується вибору акторів. «Навіть якщо мені асистент або другий режисер пропонує кандидатуру, все одно останнє слово за мною», — говорить режисер. Уже на стадії ознайомлення зі сценарієм свого героя — того самого елітного юриста Єгора Шубіна — режисер побачив в Олександрі Лазарєві-молодшому. Дев’ять років тому Криштофович довірив йому головну роль у «Приятелі небіжчика», яку актор досі вважає своєю кращою. «Я дуже прив’язуюся до акторів, з якими працюю, — зазначає В’ячеслав Криштофович. — І коли йде новий запуск, насамперед думаю про «своїх». Так вийшло і з Лазарєвим. І я дуже ним задоволений. Він може бути різним, і це цінно». Режисер обіцяє, що його серіал за Устиновою буде зовсім не таким, як у попередників. Адже незважаючи на таке конвеєрне виробництво, у кожного з екранізаторів — свій стиль і почерк. Матешко — прихильник стрімкого монтажу, швидкої зміни планів та відсутності режисерських сентиментів. Праченко — справжній лірик і режисер iз пильною увагою до акторських робіт. Це ріднить їх iз Криштофовичем, який резонно зазначає: «Єдиної стилістики цих серіалів все одно бути не може. Та це й добре. Є головна проблема — щоб одні й ті самі актори не миготіли в історіях за Устиновою. Я маю на увазі — одні на різних ролях. І в цьому плані у мене був вибір набагато гірший, ніж у попередників. Особливо з київськими акторами, яких я дуже люблю і хочу знімати. Багато хто вже знявся у Матешка. Він же й перехопив москвича Чонішвілі. Я хотів зняти його в одній із головних ролей, а він також зіграв у Матешка»…

Анатолія Матешка, напевно, потiшило б таке визнання його оперативності. Першопроходець серіального буму на «1+1», після «Дня народження Буржуя» зняв уже стільки серіалів, що й не запам’ятаєш. На думку спадає лише те, що саме йому першому доведеться освоювати нові території. Коли «1+1» екранізував Донцову, то першу «Дашу Васильєву» знімав Матешко. Та й перший серіал за Устиновою довірив йому. Але зараз Матешко повертається до того, з ким починав. За сценарієм Юрія Рогози стартують зйомки чергової серіальної драми. Якої і про що, допитливий глядач зможе дізнатися найближчим часом.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати