Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Телевізійне обличчя Сходу святкує триріччя

За останні півтора року канал «Донбас» домігся динаміки росту аудиторії та всебічного розвитку. Завдяки почуттю спільної справи — переконаний його директор
09 листопада, 00:00
«СЬОГОДНІ ВСІ РОЗУМІЮТЬ: ЩОБ БУТИ ЦІКАВИМ ГЛЯДАЧЕВІ, ТЕЛЕКАНАЛАМ ПОТРІБНО ПРОПОНУВАТИ ЩОСЬ ОРИГІНАЛЬНЕ, ЩО ЯКІСНО ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ІНШИХ», — ЗАЗНАЧАЮТЬ НА ТК «ДОНБАС». КАНАЛ ПРАГНЕ СТАТИ МОВНИКОМ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЄ МЕШКАНЦІВ РЕГІОНУ ВСЕБІЧНОЮ, ЗБАЛАНСОВАНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ. НА ФОТО — ОЛЕГ ТЯГНИБОК У СТУДІЇ ВЕЧІРНЬОЇ ПРОГРАМИ «ЗАПИТАННЯ ВЛАДИ» / ФОТО НАДАНО ТК «ДОНБАС»

Як вижити регіональним телеканалам і як здобути глядацьку симпатію? Багато керівників б’ється над цим питанням. Одні — б’ються, інші — працюють. Хоч телеканал «Донбас» святкує своє триріччя, об’єктивно він існує півтора року. Це пов’язано з тим, що перші півтора року він працював, власне, на ТРК «Україна», яка на той час перебралася з Донецька до Києва. Попри такий невеликий термін, за останні півтора року аудиторія телеканалу «Донбас» зросла до 6,5 млн осіб. Це в першу чергу мешканці Донеччини, Луганщини, а також користувачі кабельних мереж Запорізької та Дніпропетровської областей.

Медіа-експерти зазначають, що регіональний контент — це основний чинник, який може дати місцевому ТБ фору перед загальнонаціональними телеканалами. На сьогодні канал має власних кореспондентів у найбільших містах Донеччини та Луганщини. Це дозволяє виробляти якомога більше локальних унікальних новин. Крім того, 40% ефірного часу ТК «Донбас» — це власне виробництво. Зокрема, передачі, що виходять у прямому ефірі. Родзинкою є трансляції хокейних матчів, концертів, фестивалів тощо.

«Сьогодні всі розуміють: щоб бути цікавими глядачеві, телеканалам потрібно пропонувати щось оригінальне, що якісно відрізняється від інших. Наші технічні можливості дозволяють робити відмінні прямі трансляції з будь-якої точки регіону, але просто трансляції якихось подій — це не завжди цікаво, а от звична концепція ранкового шоу, в якій замість завжди однакової студії живі вулиці міста — це цікаво! Тому ми робимо ставку на яскраві ідеї, а розвиток технологій дає нам можливість реалізовувати їх дедалі ширше і різноманітніше», — упевнений директор ТК «Донбас», заслужений журналіст України Юрій СУГАК.

«Регіональне телебачення раніше було однією з проблем місцевих ЗМІ. До того, як виник телеканал «Донбас», важко було сказати, що у Донецька є своє телевізійне обличчя. А зараз воно формується, і, звісно, тепер є що обговорювати», — зазначає заступник завідувача кафедри журналістики філологічного факультету ДНУ, кандидат філологічних наук Олена ТАРАНЕНКО.

Велику роль у розвитку каналу керівництво відводить своєму колективові. На сьогоднішній день тут працюють як ті, хто починав справу, так і молоді спеціалісти. «Першою й головною подією в житті каналу став, звичайно ж, момент початку його мовлення. Багато з тих людей, які створювали «Донбас» три роки тому, продовжують розвивати його і зараз. Ми віримо, що робимо канал, рівних якому немає в регіоні. Але якщо говорити про найбільш значущі події, я б обов’язково зазначив запуск власної служби новин. Своя окрема служба новин з’явилася в «Донбасу» лише в лютому 2011 року, після повного переїзду каналу «Україна» до Києва. Але за цей короткий час ми вже встигли зробити багато чого, щоб кожний новий випуск «Часу новин Донбасу» міг найбільш повно інформувати нашу аудиторію про події у двох величезних областях — Донецькій та Луганській. Окрім того, що у нас є безліч власкорів у різних містах і містечках, щодня кореспонденти центрального офісу в Донецьку виїжджають на великі відстані за багато кілометрів, щоб висвітлити події в регіоні найбільш повно. Також важливою подією для каналу я вважаю запуск кожного нового проекту, вихід на супутникове мовлення, злагоджену робота колективу і нове суботнє ранкове шоу «Донецьк Live», яке ми започаткували у вересні, — розповідає Юрій СУГАК. — Від таких ефірів, навіть швидше пікніків на свіжому повітрі, отримує задоволення вся команда! Що канал дав особисто мені? Скажімо так: я віддав йому всього себе і тепер мені нічого не потрібно, крім його успіхів. Я вірю в наш колектив, знаю, що кожен зі співробітників докладає максимум зусиль, щоб створювати сильний телеканал, і це почуття спільної справи дуже важливе для мене».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати